خبرهای داغ:
اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد
استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست استان قزوین در راستای کشف استعداد های درخشان در خصوص اشتغال زایی با همکاری پارک علم و فناوری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۱۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین اولین جلسه شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در سال 95 با حضور شمسی پور سرپرست ، مظفری معاون نظارت و پایش ، رستمی رئیس اداره آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، دکتر امام جمعه، دکتر فریدونی، دکتر مازندرانی زاده به منظوربررسی طرح های پژوهشی، همکاری های علمی و تخصصی و برگزاری استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین برگزار گردید.

شمسی پور در این جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه : همکاری و تعامل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با محیط زیست را رمز پیروزی و موفقیت در حفظ محیط زیست و جلوگیری از نابودی آن دانست و گفت: تعامل و همکاری متقابل بین دانشگاه و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای پرورش نیرو های متخصص ، تبادل تجربیات ،بروز رسانی دانش و تخصص همکاران محیط زیست و شناسایی نقاط بحرانی از اهم برنامه های شورای پزوهش می باشد.

در ادامه جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را مطرح نمودند و مقرر گردید برنامه استارت آپ ویکند تخصصی محیط زیست توسط اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری دانشگاه بین المللی امام خمینی و پارک علم و فناوری قزوین برگزار شود.

استارت آپ ویکند برنامه همایش و رویداد آموزشی- تجربی است که همانطور که از نامش پیداست معمولا انتهای هفته برگزار می شود ِ در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان ،مدیران تجاری ،ایده پردازان ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی 54 ساعت ایده و یا پروزه هایی را مطرح و اماده نمایند و پس از داوری سه طرح برتر معرفی می گردد.


1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها