تجلیل از منتخبین بانوان محجبه ادارات بخش چهارباغ

به مناسبت هفته عفاف و حجاب همایش تجلیل از زنان محجبه ادارات در شهرستان چهارباغ با حضور مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۸۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ به مناسبت هفته عفاف و حجاب همايش تجليل از زنان محجبه ادارات شهر چهار باغ با حضور مسئولين ادارات، فرماندهان نظامي و انتظامي شهر چهار باغ در شهرداري اين شهر برگزار شد و طي اين مراسم از زنان محجبه ادارات اين شهر تجليل به عمل آمد. 

در این مراسم حجت الاسلام توکلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی چهارباغ  گفت : بی شک اهمیت و نقش عفاف و حجاب و لزوم رعایت آن در محیط اداری ضامن سلامت اداری و آبروی بنیاد  است.

وی افزود: حجاب محدودیت نیست، مصونیت است، هرچند در کشورها و جوامع غربی حجاب  و برهنگی تمدن محسوب می شود اما در ایران اسلامی  به ویژه در ادارات پوشش اسلامی افتخار، عزت، پاکدامنی و نجابت محسوب می شود.

توکلی خاطر نشان کرد: حجاب در اسلام به معنای بردگی و پرده نشینی نیست بلکه به معنای پوشش معقول برای جلوگیری از فساد و حفظ کرامت زن است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی با تاکید بر لزوم رعایت  حجاب در ادارات افزود: در دین اسلام هیچ اجباری  وجود ندارد چون گوهر عفاف و حجاب به زن شخصیت و وجاهت می دهد و در ادارات این بخش  حجاب برتر تنها چادر می باشد که امید است بانوان به این مسئله توجه ویژه داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها