اداره محیط زیست با هرگونه ساخت‌وساز در منطقه «سهرین» با هدف حمایت از گونه‌های جانوری شاخص نظیر آهو مخالفت است.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان با بیان اینکه محیط زیست ب با ساخت و سازهای غیرقانونی در مناطق تحت کنترل این سازمان مخالف است گفت: نیروهای یگان حفاظت با تمام دقت مناطق هدف شهرستان زنجان را رصد می‌کنند.

اسدی هرگونه ساخت و ساز در منطقه سهرین را رد کرد و افزود: سازمان حفاظت محیط زیست به هیچ عنوان مجوزی برای این ساخت و سازها در مناطق حساس و تحت کنترل خود صادر نمی‌کند.

وی با اشاره به انجام برخی ساخت و سازها در دشت آهوان سهرین اظهار داشت: مجوزهای ارائه شده مربوط محورهای روستایی و مناطقی بوده که امکان دسترسی به جاده را داشته‌اند که البته همانطور که گفته شد این مجوزها با حساسیت خاصی صادر می‌شود.

رئیس حفاظت محیط زیست زنجان تصریح کرد: حفظ محیط زیست تنها وظیفه دستگاه‌ها نیست، بلکه نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در جامعه با همراهی سازمانهای مردم‌نهاد امکان می یابد.

اسدی عنوان کرد: معتقدیم برای ارتقا خدمات حفاظت و حراست از گونه‌های جانوری و گیاهی مناطق تحت کنترل حفاظت محیط زیست باید نیروهای حفاظتی و بخش مرتبط را به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی تقویت کنیم.

رئیس حفاظت محیط زیست زنجان با بیان اینکه واحدهای معدنی و صنعتی باید با رعایت اصول زیست محیطی فعالیت کنند، خاطرنشان ساخت: صاحبان صنایع باید در واحدهای خود در کنار تولید و حصول سود به حفظ محیط زیست و سلامتی جامعه اهمیت دهند.

ارسال نظرات