دردومین نشست ستاد گرامیداشت روزجهانی مساجد استان بوشهر عنوان شد:
دومین نشست ستاد گرامیداشت روزجهانی مساجد استان بوشهر با هدف هماهنگی هرچه بیشتر بین ارگان ها و کمیته اجرایی برگزاری جشنواره برترین های مساجد استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۴۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، دومین نشست ستاد گرامیداشت روزجهانی مساجد در شهرستان دیلم(استان بوشهر) با هدف بررسی و تدوین برنامه های مختلف برای روز جهانی مساجد تشریح جشنواره برترین های مسجد با حضور مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات  ناحیه مقاومت امام صادق (ع) در دیلم برگزار شد .

سرگرد حسین قاسمی مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات در ابتدا این نشست تصریح کرد و گفت: بسیج مساجد ومحلات قدیمی ترین رده بسیج به شمار می رود واین موضوع نشان دهنده اهمیت نقش کلیدی مسجد است، جایی که زمینه های شکل گیری فکری واعتقادی وسازماندهی نیروهای مردمی را برای به نتیجه نشست بزرگترین انقلاب قرن بیستم مهیا می کرد .

سرگرد حسین قاسمی مسئول بسیج مساجد ومحلات ناحیه مقاومت امام صادق(ع)استان بوشهر، جزییات وشرایط جشنواره را برای کارگروه و ستاد شهرستانی ارزیابی جشنواره برترین های مساجد، تشریح کرد.

فرمانده صاحب الازمان (عج) ناحیه دیلم در ادامه تصریح کرد: با توجه به نقش محوری مساجد در جهان اسلام وهجمه همه جانبه دشمنان اسلام به این سنگر الهی و لزوم توجه هرچه بیشتر به نقش مساجد در ایجاد اتحاد بین امت اسلامی و از سوی دیگر، مسجد قلب تپنده حیات اجتماعی جامعه اسلامی و منشاء حرکت اجتماعی درجامعه است، لذا باید اهمیت فوق العاده ای  برای این مکان مقدس قائل بود و مسجد را فقط مکانی برای نماز خواندن معرفی نکرد، بلکه مکانی برای جمیع عبادات الهی است.

 قاسمی تاکید کرد: برای اینکه این برنامه پویائی و اثربخشی خود را درجامعه داشته باشد باید کلیه کارگروها براساس مولفه ها ومعیارها و شاخص های مشخص شده در دستور العمل جشنواره برترین های مساجد ارزیابی شهرستانی خود را انجام داده و تا تاریخ 5/5/95 به بسیج مساجد ومحلات ناحیه ارسال نمایند.

در پایان این نشست از مسئول بسیج مساجد ومحلات سابق، برادرپاسدار عبدالرحیم مهدوی تقدیر بعمل آمد وبرادر پاسدار اصغر اسماعیلی به عنوان مسئول جدید بسیج مساجد ومحلات ناحیه برای اعضا معرفی شد.

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات