جاده دسترسی به امامزاده شامنظر خاتون هفشجان با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۳۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد جاده امامزاده شا‌منظر هفشجان به طول 5/6 کیلومترمربع و با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و شهرداری هفشجان و با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و اهالی شهر هفشجان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این مراسم گفت: با بهره‌برداری این جاده در حقیقت موقعیت زیارتی و سیاحتی که در این منطقه وجود دارد، تقویت و زمینه حضور همه علاقه‌مندان و گردشگران به این منطقه را فراهم کرده است.

امام جمعه شهرکرد مردم شهر هفشجان را بسیار صمیمی، مؤمن، باصفا، دارای پشتکار، بااستعداد و سرشار از ایمان و باور دینی و حاضر در همه صحنه‌های انقلاب و نظام دانست و گفت: این مردم لایق بهترین و برترین خدمت‌رسانی‌ها از ناحیه مسئولان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در ادامه، استان چهارمحال‌وبختیاری را به شدّت نیازمند فضاهای این چنین فرهنگی دانست و تاکید کرد: استان چهارمحال ‌و بختیاری هم ظرفیت‌ امامزادگان بسیار را دارد و هم ظرفیت‌های گردشگری فراوان، که هر مقدار این ظرفیت‌ها توسعه پیدا کند، به رشد، توسعه و آبادانی استان کمک خواهد کرد.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با گذر از دره‌های سخت و دشوار گذر دره سنگ، دره بید و دره شامنظر، مقبره امامزاده بی‌بی شاه‌منظر خاتون هفشجان را زیارت کردند.

ارسال نظرات