فرمانده پایگاه شهدای شهر آبپخش شهرستان دشتستان با بیان اینکه کمک به مدافعان حرم یک تکلیف شرعی است، گفت: طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص)، "اگر مسلمانی مظلومیت مسلمان دیگری را ببیند، اما به او کمک نکند مسلمان نیست".
کد خبر: ۸۷۱۴۸۳۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مهدی احمدی فرمانده پایگاه شهدای شهر آبپخش شهرستان دشتستان(استان بوشهر) با بیان اینکه کمک به مدافعان حرم یک تکلیف شرعی است، گفت: بنا بر فرمایش پیامبر اکرم (ص)، " اگر مسلمانی مظلومیت مسلمان دیگری را ببیند، اما به او کمک نکند مسلمان نیست".

وی گفت: بسیجیان ولایت مدار، پایگاه مقاومت بسیج شهدای آبپخش در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مدافعان حرم در سوریه و عراق نمودند.

وی تصریح کرد: این برنامه در دو مرحله و در مدت زمان کوتاه صورت گرفته و با استقبال چشمگیر مردمی، بسیجیان و  با شور و نشاط وصف ناشدنی در بین بسیجیان پایگاه مواجه شد.

درمرحله اول به جمع آوری، بسته بندی و ارسال خرما به میزان 5 تن و در مرحله دوم به جمع آوری کمک های نقدی مردمی به مبلغ 70 میلیون ریال اقدام شد همچنین خرید لباس های گرم از قبیل کلاه، دستکش، بارونی و ... ، بسته بندی و ارسال آن برای مدافعان حرم در سوریه از دیگر کمک های مردمی استان بود.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات