خبرهای داغ:
به همت معاونت فرهنگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)
دوره آموزشی مدیران فرهنگی طرح شبکه روشنگران بسیج، به همت معاونت فرهنگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) روز سه شنبه 29 تیرماه در دانشگاه باقرالعلوم پردیسان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۸۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

دوره آموزشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیرحسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن محتبی(ع) طی سخنانی در همایش آموزشی شبکه روشنگران بسیج گفت: عرصه جهاد فرهنگی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است و خواب را از چشمان ایشان گرفته و این شبیخون فرهنگی و به تعبیرساده تر ولنگاری فرهنگی که در کشور جمهوری اسلامی ایران به وجود آمده برخی مسئولان غافل نیز به هجمه های آن دامن می زنند.

وی افزود: ما به عنوان جهادگران عرصه فرهنگی باید گام هایمان را استوارتر برداریم و به عنوان افسران جنگ نرم از اکنون باید مبارزه راشروع کنیم تا از این امتحان سربلند بیرون بیاییم همچنان که در آزمون دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سربلند شدیم.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی(ع) ابراز داشت: مسئولان و ضابطان فرهنگی با مطالعه و مجموعه اتاق فکر و دعوت از اقشارمختلف و با برنامه ریزی موثر کارهایی را به صورت خود جوش انجام داده اند.

مرادی گفت: اگر فرهنگ اسلامی ما به خوبی تبیین شود نظام اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی را در برخواهد داشت.

فرمانده ناحیه امام حسن از مسئولان فرهنگی بسیج خواست گزارش فعالیت های چشم گیر خود را در زمینه موضوعات فرهنگی از طریق شبکه شباب منعکس کنند.

در ادامه این همایش، تعدادی از اساتید دانشگاه و فعالان فرهنگی از جمله کرم اللهی، مولایی و حجت الاسلام ونیسی، موضوعاتی از قبیل سبک زندگی و خانواده، ماهواره، اقتصاد مقاومتی، سکولاریسم، شیعه شناسی، بازی های رایانه ای و ...را به صورت جلسات و سخنرانی های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار دادند.


ارسال نظرات