آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه ای منطقه 20 راه اندازی شد

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در حاشیه مسابقه فینال رشته میانداری ورزش پهلوانی و زورخانه ای، از راه اندازی مرکز آموزش رایگان ورزش های باستانی در این منطقه جنوبی خبرداد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۷۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی در حاشیه مراسم فینال مسابقات میانداری انفرادی که با عنوان یادواره شهیدان سلیمی و صباغ در این منطقه جنوبی برگزار شد، گفت: زورخانه شهدای جوانمرد قصاب به عنوان آکادمی ورزش پهلوانی و زورخانه در حال فعالیت است و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از این امکان مهارت آموزی ورزش باستانی استفاده کنند.

صفوی با اشاره به اهمیت ترویج ورزش های باستانی و روحیه پهلوانی افزود: طی سال های گذشته 4 زورخانه از سوی مدیریت شهری در منطقه 20 احداث شده است تا زمینه ترویج و ترغیب شهروندان به این رشته ورزش ارزشی فراهم شود.

عباس صباغ رئیس هیئت ورزش های پهلوانی و زورخانه ای شهرری و دبیر ورزش های باستانی شهرداری منطقه 20 نیز گفت: مسابقات میانداری انفرادی با حضور بیش از 100 نفر از ورزشکاران از 11 زورخانه شهرری طی ماه گذشته انجام شد و در نهایت در رقابت های تیمی، باشگاه های جوانمرد قصاب، پهلوان زارع و باب الحوایج به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

صباغ با اشاره به اینکه این مسابقات در 8 رده سنی برگزار شد، افزود: برترین های هر رده سنی نیز در مراسم اختتامیه معرفی و قدردانی شدند.

دبیر ورزش های باستانی شهرداری منطقه 20 در خصوص مرکز آکادمی ورزش های باستانی نیز گفت: از رده سنی 7 سال به بالا می توانند تحت آموزش های این مرکز که در شهرری، میدان مادر، بلوار شهید غیبی، زورخانه شهدای جوانمرد قصاب واقع شده است، قرار بگیرند و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 17 تا 24 می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

مسابقات فینال رشته میانداری با حضور شهرداران منطقه 18و منطقه20، رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان تهران، ریس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرری، محسن علیجانی نمایند مجلس، حمیداستیلی پیشکسوت ورزشی و تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در زورخانه شهدای جوانمرد قصاب برگزار شد.

بر اساس این گزارش نفرات اول تا سوم رده نونهالان: علیرضا حیدرپور، متین دانش، امیررضا مقدسی، رده نوجوانان: سبحان قادری، مهدی جعفری، نیما مرادی، رده جوانان: حسین حیدرپور، صالح بیداد، محمد ورمزیاد، رده بزرگسال(سن 19 تا 30): محمد قنبری، جواد شفیعی و جواد دهقان(مشترک)، هادی قافانی، رده بزرگسال(31 تا 40): علی امیرحسینی، اسدالله عباسی، مسعود شهسواری، رده پیشکسوتان(41 تا 50): محسن مقدسی، علی ترهنده، سعید به خوبی، رده پیشکسوتان(51 تا 60): مرتضی جعفری، حسین خسروانی، حسین قلی پور، رده پیشکسوتان (61 تا 70): مهدی کاوه کیا و حسن قنبری معرفی و قدردانی شدند.

 

ارسال نظرات