سرلشکر جعفری در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه:
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به امنیت بالای ایران گفت: گفت: امروزه شرایط امنیتی کشور ما با تمامی کشورهای منطقه متفاوت است. ...
کد خبر: ۸۷۱۴۷۴۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا(ع) مشهد اظهار داشت: امروزه شرایط امنیتی ایران با تمامی کشورهای منطقه متفاوت است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: امروزه هر فردی که به خاک ایران وارد می‌شود، "امنیت” را به‌عنوان مهم‌ترین مقوله موجود در کشور می‌بیند.

 

وی خاطرنشان کرد: آن‌هایی که در بحث امنیتی ادعاهایی داشتند، درحال حاضر با بدترین شرایط امنیتی در کشورهای خود مواجه هستند، در صورتی که ایران اسلامی با حضور در منطقه‌ای ناامن، توانسته امنیت خود را به‌صورت کامل تأمین کند.

 

سرلشکر جعفری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهیدانی که پس از جنگ در جبهه‌های مختلف جان عزیز خود را تقدیم اسلام کردند و روحیه جهادی، شهادت‌طلبی، ایثار و یاری دین خدا را زنده نگه داشتند، سبب حلول برکات الهی، جلب نصرت‌های الهی و توجه به خداوند به این انقلاب شدند.

 

فرمانده‌کل سپاه پاسداران تأکید کرد: امیدواریم ما قدرشناس خون شهیدان باشیم و بدانیم که همان‌هایی که شهید می‌شوند و یا در بخش دفاعی و امنیتی و یا در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، مجاهدت می‌کنند، همه به‌دنبال یک هدف هستیم و آن اعتلای کلمه الله، اسلام و دین خداوند است.

 

وی تصریح کرد: باید در این راه با شناختی دقیق، وظایف انقلابی و الهی خود را به درستی عمل کنیم و بدانیم همه به‌دنبال تحقق یک هدف هستیم؛ شهیدان با اهدای جان به‌دنبال تحقق این هدف هستند و سایر افراد نیز با انجام فعالیت‌های دیگر به‌دنبال گسترش دین خدا، توسعه و انتشار انقلاب اسلامی هستند.

 

سرلشکر جعفری عنوان کرد: امروز شهادت نصیب آنهایی می‌شود که خداوند آن‌ها را انتخاب می‌کند و ما نیز که از این نعمت بی‌بهره هستیم، باید بمانیم و در راه خداوند بی‌منت و به صورت واقعی تلاش کنیم.

 

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ماندن در راه انقلاب شاید از شهادت نیز سخت‌تر باشد گفت: یکی از ابعاد گسترده ماندن در راه انقلاب، زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظرات