فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: پویایی دائمی سپاه از مطالبات رهبر معظم انقلاب از سپاه است و آمادگی سپاه باید متناسب با تهدیدات باشد.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۸۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در همایش فرماندهان و مسؤولان نیروی زمینی سپاه که در مشهد برگزار شد با گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی بود و طبق فرمایش امام راحل صدور انقلاب مدیون دفاع مقدس است.

وی با اشاره به فلسفه وجودی سپاه پاسداران بیان داشت: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و حرکت انقلابی همیشه در سپاه پاسداران تاکید شده است و فلسفه وجودی این نهاد مقدس حراست از انقلاب اسلامی است در این مقوله دولت که هیچ، اگر فرض کنیم که اصل نظام اسلامی به سمت گرایش‌های مخالف با انقلاب برود، جایگاه سپاه، دفاع از نظام نیست، دفاع از انقلاب است.
 
سردار جعفری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه سپاه از طریق تعمیق معنویت و تحول در آن تاکید فراوانی دارند و این تاکید از موقعی بود که توسط مخالفین انقلاب اعلام شد انقلاب اسلامی باید متوقف شود.
 
وی با تاکید بر احیای امر به معروف و نهی از منکر سازمانی در درون نیروهای مسلح گفت: راهبرد اصلی، محوری و کلیدی برای ساختن سپاه معنوی همین احیای امر به معروف و نهی از منکر سازمانی است. 
 
وی در ادامه سخنان خود نفوذ دشمن اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی در معرض نفوذ مخالفین قرار گرفته است؛ هرچه انقلاب اسلامی جلوتر می‎‌رود مخالفت‌ها و تهدیدها علیه آن علنی‌تر و راه سخت‌تر می‌شودکه البته سپاه نسبت به این خطر جدی نمی‌تواند بی تفاوت باشد و آمادگی سپاه باید متناسب با تهدیدات باشد.
 
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتظارات فرمانده کل قوا از سپاه تصریح کرد: انتظارات تحولی مقام معظم رهبری از سپاه آغاز شده است، این انتظارات شامل همه حوزه‌ها اعم از ماموریت‌ها، ساختارها، آموزش و... می‌باشد و همه این‌ها برای این است که سپاه مأموریت خودش را به‌ روز نگه دارد.

وی عنوان داشت: دشمنان سعی دارند از درون و بیرون نقش سپاه پاسداران را کمرنگ کنند و آن را صرفا به مانند دیگر نیروهای مسلح تبدیل کنند ولی این در حالی است که محتوای سپاه نظارت بر انقلاب و حفظ و حراست از ان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها