جلسه کارگروه بانوان مجمع عالی بسیج تربت حیدریه صبح امروز در نمازخانه شهید حاج عبدالحسین برونسی ستاد ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۷۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این جلسه مسئول مجمع عالی بسیج شهرستان سید غلام محمد هاشمی با اشاره به معضلات موجود در جامعه و لزوم توجه همه نهادها و ادارات به این امر مهم ابراز داشت: در شهر ولایتمدار و شهید پرور تربت حیدریه و همچنین شهر یکهزار شهید وقتی اینگونه معضلات و ناهنجاری ها را می بینیم احساس می‌کنیم کم کاری از خود ما و سایر مسئولین در این عرصه است که بیشتر باید توجه می شد و باید اکنون که با این مسائل مواجه شدیم اقدام عملی قاطع صورت دهیم.
 
وی همچنین گفت: این محله با توجه به اینکه بیشتر ساکنین آن از شهرهای جنوب شرق کشور وارد محل شده اند و درگیر مشکلات جانبی خودشان نیز هستند و افراد ناباب و مشکل‌دار نیز در این محل جمع می شوند و پاتوقشان شده در دو ماه اخیر با توجه به حضور موثر نیروی انتظامی و سپاه و بسیج تا حدودی برخی معضلات برطرف شده است.
 
هاشمی در این جلسه از اعضای کارگروه که خواهران بسیجی ادارات و نهادهای شهرستان که عضو کارگروه هستند حضور داشتند خواست حضور موثرتر و بیشتری در این عرصه داشته باشند و در راستای تحکیم مبانی خانواده و نقش زنان در برطرف کردن معضلات موجود در محل را شناسایی و اقدام عملی انجام دهند.
 
در پایان جلسه  فهیمی نیا گزارشی از اقداماتی که از ابتدای سال تا کنون در این راستا صورت گرفته را بیان و راه کارهای موجود برای این معضل را پیشنهاد و ارائه نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها