خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید با اشاره به ضرورت رعایت اصول بانکداری اسلامی تویط مسؤولان بانک‌ها گفت: بانک‌ها قبل از هر تلاشی باید در راستای جلب اعتماد مردم تلاش کنند تا مردم با اطمینان خاطر با سرمایه‌های خود در بانک‌ها سرمایه گذاری کنند.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۴۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد‌علی علوی گرگانی امروز در دیدار با مدیرعامل صندوق ذخیره علوی اظهار کرد: بانک‌ها قبل از هر تلاشی باید در راستای جلب اعتماد مردم تلاش کنند تا مردم با اطمینان خاطر با پول و سرمایه‌های خود در بانک‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: جلب اعتماد مردم رمز پیشرفت برخی از صندوق‌های قرض‌الحسنه و بانک‌ها است.

این مرجع تقلید با اشاره به فضایل دادن قرض‌الحسنه به مسلمانان، گفت: تلاش بانک‌ها در راستای واگذاری قرض الحسنه به مردم و راه انداختن امور آنان به این شیوه، قابل قدردانی است و ارزش معنوی بسیاری دارد.

وی تشویق خیران توسط صندوق‌های قرض الحسنه را یکی دیگر از راه‌های جذب سرمایه‌ در راستای خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: بانک‌ها می‌توانند با تشویق خیران به شیوه‌های مختلف، سرمایه‌های آنان را برای خدمت‌ به مردم متمرکز سازند.

آیت‌الله علوی گرگانی رعایت اصول بانکداری اسلامی را ضروری برشمرد و عنوان کرد: رعایت اصول بانکداری اسلامی یک امر واجب است که مردم و مسؤولان بانک‌ها نباید آن‌‌ را فراموش کنند.

 وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش و زحمات عوامل صندوق خیریه ذخیره علوی گفت: امیدوارم در راستای خدمت‌ رسانی به مسلمانان موفق‌تر و مؤثر‌تر عمل کنید.
ارسال نظرات