نماینده فریمان در گفت و گو با «بسیج»:
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: صراحت رهبری معظم انقلاب در موضع گیری‎ها باید به عنوان خط قرمز اصلی توسط تیم مذاکره کنندگان رعایت شود و طرح موارد جدید قابل قبول نیست.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۰۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
سید احسان قاضی زاده نماینده فریمان و سرخس در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات عجیب سید عباس عراقچی معاون وزارت خارجه مبنی براینکه تحریم های غیرهسته‎ای در جای دیگر اگر نظام صلاح بداند بررسی خواهد شد تصریح کرد: این  نوع موضع گیری آقای عراقچی به روند اجرای برجام کمکی نمی‎کند ضمن اینکه طرف مقابل را به یک گام فراتر می‎خواند.

قاضی زاده در ادامه بیان کرد: اینکه بخواهند موارد جدیدی را مطرح کنند پذیرفته شده نیست، نه مورد پذیرش نظام است، نه مجلس و مردم، از این رو آقای عراقچی باید خیلی شفاف بیان کند منظور او از بیان این اظهارات چه بوده است؟

وی  تاکید کرد: باید در موضع گیری‎ها و بیان عبارات کمال دقت را داشته و مصالح عمومی کشور را رعایت کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تصویب اخیر کنگره امریکا نیز اظهار داشت: اقداماتی که بعضا توسط مجلس نمایندگان امریکا صورت می‎گیرد تقریبا در بی‎اثر کردن برجام است و اگر این اقدامات امریکایی‎ها نیز تبدیل به یک اقدام قانونی شود عهدشکنی نسبت به برجام است.

نماینده فریمان و سرخس در مجلس با اشاره به صراحت موضع گیری مقام معظم رهبری در خصوص مسائل مربوط به برجام و مذاکرات تاکید کرد: این نوع صراحت رهبری معظم انقلاب در موضع گیری‎ها باید به عنوان خط  قرمز اصلی  توسط تیم مذاکره کنندگان رعایت شود و طرح موارد جدید قابل قبول نیست.
ارسال نظرات