خبرهای داغ:
نعمت الله عواطف رستمی ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج در قم از مجموعه فعالیت‌های این خبرگزاری در قم بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۴۵۶۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴
بازدید سخنگوی شورای ‌شهر قم از دفتر خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نعمت الله عواطف رستمی ظهر امروز به همراه سید محمد حجار حسینی مدیر روابط عمومی شورای شهر با حضور در دفتر خبرگزاری بسیج در قم از مجموعه فعالیت‌های این خبرگزاری در قم بازدید کرد.

در ابتدای این دیدار علی تقوایی معاون روابط عمومی سپاه استان قم ضمن خوش آمدگویی و ارائه گزارش از اقدامات خبرگزاری بسیج در سطح کشور گفت: خبرگزاری بسیج آرمان بزرگی چون تبدیل شدن به بزرگ ترین خبرگزاری جهان اسلام را سرلوحه کار خود دارد و با شعار هر بسیجی یک خبرنگار در جهت نیل به این مهم تلاش می کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم نیز در این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این خبرگزاری ارزشی و ولایی، با اشاره به اینکه خبرنگاران باید ‌‌نهایت دقت و امانت را در نقل اخبار رعایت کنند، اظهارداشت: به عنوان سخنگوی شورای شهر قم معتقدم باید ‌‌نهایت ارتباط در چارچوب قانون میان شورا و خبرنگاران وجود داشته باشد.

عواطف رستمی با اشاره به اینکه بستر برای ورود خبرنگاران به گفتمان برنامه ریزی شده شورای شهر آماده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جلسات شورای شهر به صورت علنی برگزار می شود، اعضای شورا و برنامه‌های هفتگی آنان باید به مردم اطلاع رسانی شود و در این راستا باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغلی است که دارای ظرافت‌های بسیاری است، ابراز داشت: کار بسیج و حرف بسیج در تمام دنیا مطرح شده است و شما با پیشرفت روز افزون خبرگزاری بسیج می توانید تفکر بسیجی را بیش از پیش به دنیا صادر کنید و تبدیل به خبرگزاری مطرح و بین المللی شوید.

سید محمد حسن یزدی نژاد سرپرست دفتر خبرگزاری بسیج در استان قم نیز با تاکید بر همکاری بیشتر با مجموعه شهرداری و شورای شهر گفت: این خبرگزاری یکی از پرکارترین رسانه‌ها در استان قم است که در تولید اخبار از نظر کمی و کیفی آمار قابل توجهی را به خود اختصاص داده است.
بازدید سخنگوی شورای ‌شهر قم از دفتر خبرگزاری بسیج
  


ارسال نظرات
پر بیننده ها