مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا عرصه ی اردویی را یک عرصه جهادی، فرهنگی،ارزشی وهمدلی دانست و افزود: هر فردی در این مسیر گام بر می دارد باید با یک روحیه جهادی و دلی همراه با فرهنگ ارزشی ، دینی و انقلابی ادامه مسیر دهد.
کد خبر: ۸۷۱۴۵۵۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابه خبری، سرهنگ پاسدار قاسم موقراز تشکیل تیم های تخصصی خادمین و مشاوره فرهنگی در سازمان اردویی سپاه کربلا خبر داد.

سرهنگ موقر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مخصوصا یاد و خاطره شهیدان بلباسی و کابلی ابراز امیدواری کرد: با دعای همه ی عزیزان و بسیجیان و خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز می توانیم در مسیری که گام برداشتیم اهداف مورد نظر را به منصه ظهور برسانیم.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلا عرصه ی اردویی را یک عرصه جهادی، فرهنگی،ارزشی وهمدلی دانست و افزود: هر فردی در این مسیر گام بر می دارد باید با یک روحیه جهادی و دلی همراه با فرهنگ ارزشی ، دینی و انقلابی ادامه مسیر دهد.

این مسئول در ادامه افزود: سازمان اردویی در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی ، جهادی در نظر دارد با تشکیل تیم مشاوره فرهنگی با استفاده از ظرفیت های موجود در همه ی قشر ها علی الخصوص دانشگاه ها و موسسات قرآنی و هنری در جهت محتوایی کردن ، فرهنگی اثر گذار و عبور از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب که پیامد گرا بوده و منتج به نتیجه محتوایی فرهنگی باشد، اقدامات تاثیرگذاری انجام دهد.

سرهنگ موقر گفت: از همه علاقه مندان اعم از دانش آموزان، دانشجویان، پیشکسوتان فرهنگی، بازنشستگان، نخبگان فرهنگی، جوانان پر شور بسیجی و خواهران دعوت بعمل می آید که در صورت تمایل به همکاری با این تیم فرهنگی ، جهت ثبت نام مشخصات کامل خود را به آدرس ایمیلی که در انتها ذکر خواهد شد ارسال نمایند تا بتوانیم گروه های مد نظر را در تمامی شهرستان ها فعال نماییم و در جهت اهداف فرهنگی جامعه گام های موثری برداریم.

وی از برنامه های دیگری که مد نظر می باشد را استفاده از قشر و ظرفیت های موجود جوانان و ملت پرشور بسیجی (برادر و خواهر) در مسیر خادم الشهدایی عنوان کرد و افزود: این سازمان در نظر دارد با تشکیل تیم تخصصی خادمین در موضوعات ( فنی،جوشکاری، آشپزی، تاسیساتی ، فرهنگی و هنری، خدماتیٰ، بهداشت و درمان و ...) در ایام مختلف اردوهای راهیان نور اقدام به این امر مهم نماید که به همین منظور کمیته خادمین استان را به مناطق شش گانه تقسیم بندی نمودیم و علاقه مندان به خادم الشهدایی می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته خادمین در مناطق شش گانه و ثبت نام در سایت خادمین که متعاقبا اعلام خواهد شد اقدام نمایند تا بتوانیم در مسیر خدمت به شهدا و زائرین شهدا گام های موثری برداریم.

این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با استعانت از خداوند منان و یاری امام عصر (عج) تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظلله العالی) شایستگی ادامه راه شهیدان را داشته باشیم و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی قدم های موثر و مفیدی برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها