نماینده سابق مجلس در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
سید علی طاهری گفت: دولت تا به الان در خصوص این مسائلی که نسبت به آقای حسین فریدون مطرح شده سکوت کرده؛ اگر این فقط اتهام و تهمت است بیاید دفاع کند و اگر این اتهامات درست است؛ مردم توقع دارند دولتی که ادعا دارد دولت راستگویان و پاک دستان است تعارف نکند و فرد مجرم و متخلف را در هر رده‎ای و با هر نسبتی ولو اینکه برادر رئیس جمهور باشد برخورد قانونی کند؛ از این رو شخص انتظار این است که آقای روحانی نفیا یا اثباتا پیرامون این قضایا موضع بگیرد.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۵۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در رابطه با کشف و شناسایی شبکه فساد بانکی در کشور و اینکه آیا حسین فریدون رابطه‎ای با این شبکه دارد، گفت: فعالیت‎های اقتصادی حسین فریدون در صرافی، ابهامات در برخی سیاست‎های خارجی او، مسائل مربوط به تحصیل او در دانشگاه شهید بهشتی و لابی او در انتصاب مدیرعامل بانک رفاه، اتهاماتی است که تا الان نسبت به شخص حسین فریدون مطرح شده و اینکه در خصوص این شبکه فساد بانکی چه اتهامی متوجه آقای فریدون شود، بستگی دارد به اینکه آقای رستگار سرخه‎ای چه اعترافی کند.

طاهری در ادامه عنوان کرد: البته دولت تا به الان در خصوص این مسائلی که نسبت به آقای حسین فریدون مطرح شده سکوت کرده؛ اگر این فقط اتهام و تهمت است بیاید دفاع کند و اگر این اتهامات درست است، مردم توقع دارند دولتی که ادعا دارد دولت راستگویان و پاک دستان است تعارف نکند و فرد مجرم و متخلف را در هر رده‎ای و با هر نسبتی ولو اینکه برادر رئیس جمهور باشد برخورد قانونی کند؛ از این رو انتظار این است که آقای روحانی نفیا یا اثباتا پیرامون این قضایا موضع بگیرد.

 وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در کرمانشاه در خصوص عدم فراموشی دزدی‎های میلیاردی دولت قبل بیان کرد: دولت با بیان این گونه اظهارات فرافکنی می‎کند یعنی برای اینکه خود را تطهیر کند به این و آن تهمت می‎زند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه علی رغم خدمات ارزنده دولت قبل، منتقد به برخی رفتارهای این دولت بودیم گفت: مطمئن هستم اگر دولت فعلی یک سند از تخلفات دولت قبل داشت تا الان گوش فلک را کر کرده بود! لذا آقای روحانی به جای اینکه فقط اتهام بزند و ادعا کند یک سند از همین تخلفات را رو کند! ما اگر ببینیم دولت قبل نیز متهم بوده به هیچ وجه در این بخش از آن دفاع نمی‎کنیم.

طاهری با بیان اینکه رفتار دستگاه قضائی تا کنون در این قضیه خوب بوده تصریح کرد: اطمینان مردم به دستگاه قضا به این برمی‎گردد که دستگاه قضایی در برخوردهای خود با متخلفین به هیچ وجه پست و مقام‎ها را درنظر نگیرد و این گونه نباشد که کسانی که دزدی‎های میلیاردی از بیت المال داشتند و تخلفات سنگینی دارند تبرئه شوند.
ارسال نظرات