خبرهای داغ:
معاون تربیت بدنی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین از برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو، کاراتهو کبدی در بخش خواهران و برادران در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۲۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

محمد رضا لشگری معاون تربیت بدنی سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندو و کاراته در سطح استان ی خبر داد.

لشگری اظهار کرد:مسابقات قهرمانی تکواندو در رده سنی نوجوان ویژه برادران به میزبانی ناحیه امام رضا (ع) در شهرستان زیبا شهر در 29/4/ 95 برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای تیم های اعزام شده به این مسابقات از شش شهرستان و ناحیه بسیج استان قزوین بودند که مجموعا 52 ورزشکار را در برمی گرفت.

لشگری تاکید کرد: این تعداد ورژشکار دارای کمربند قرمز و مشکی بودند که از نخبگان ورزشی در رشته تکواندو محسوب می شدند؛ مسابقات در روز سه شنبه تا پایان ساعت 14 به طول انجامید و نفرات برتر مشخص شدند.

وی یادآور شد: منتخابان تکواندو پس از این مسابقات  به اردو های کشوری اعزام می شوند و  در شهریور ماه در مسلبقات کشوری بسیج حضور به هم می رسانند.

این مقام مسئول با اشاره به مسابقات قهرمانی کاراته که امروز به میزبانی ناحیه امام  سجاد (ع) در حال برگزاری می باشد عنوان کرد: 7 ناحیه بسیج در استان مسابقات شرکت می کنند و 57 کاراته کار مسابقات خود را اجرا می نمایند و نهایتا برندگان این دوره به اردو های المپیاد کشوری معرفی خواهند شد.

لشگری با بیان این موضوع که مسابقات در بخش خواهران در رشته های کبدی و تکواندو در جریان می باشد تبیین کرد: روز پنج شنبه گروه های  ورزشی نوجوان ان خواهر مسابقات خود را برگزار می کنند و منتخبان این دورره به مسابقات کشوری که به میزبانی کرمان شاه خواهد بود اعزام می گردند

وی در بخش پایانی این گفت وگو با اشاره به دیگر فعالیت ورزشی در حال جریان استان یادآور شد: هم اکنون گروه پنج نفره اقایان کوهنورد استان در حال فقح قله 4600 متری علم کوه در استان مازندران می باشند.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها