رشد 40 درصدی داوطلبان مسابقات قرآن جهادکشاورزی استان مرکزی

129 نفر در رشته تفسیر مسابقات قرآن جهادکشاورزی استان مرکزی به رقابت پرداختند

سرپرست اداره عقیدتی و آموزشی جهادکشاورزی استان مر کزی گفت: در مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قران کریم جهادکشاورزی استان مرکزی 208 متسابق به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۲۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت الاسلام دهقان مروج در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: این دوره از مسابقات با حضور 208 نفر در رشته‌های فرائت، ترتیل، اذان، تفسیر، حفظ یک جزء، پنج جزء، ده جزء و حفظ کل در مرحله استانی برگزار شده است.

وی افزود: خوشبختانه هر ساله شاهد حضور جمع بیشتری در این مسابقات هستیم و استان توانسته است در مرحله کشوری نیز رتبه های درخور توجهی را کسب کند.

سرپرست اداره عقیدتی و آموزشی جهادکشاورزی استان مر کزی تصریح کرد: در رشته تفسیر نمونه تعداد شرکت کنندگان 129 نفر است که با توجه به این حجم شرکت کننده در شهرستان های خنداب، شازند و فراهان ناچار شدیم مسابقات را در همان شهرستان برگزار کنیم چراکه بی شک حضور شرکت کنندگان در مرکز استان باعث ایجاد اختلال در کار اجرایی می شد.

حجت الاسلام دهقان مروج استقبال و حضور پررنگ افراد در این مسابقات را نتیجه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دانست و گفت: این مسابقات امسال از روند بسیار خوبی برخوردار است و استقبال 40 درصدی جامعه هدف از مسابقات گواهی بر این ادعاست.

وی افزود: توجه به گستردگی حضور داوطلبان انتظار داریم پس از اعلام نتایج، متسابقان مرحله کشوری خود را برای شرکت در این مرحله آماده کنند.

سرپرست اداره عقیدتی و آموزشی جهادکشاورزی استان مر کزی تصریح کرد: این نهاد در طول سال در دو نوبت مسابقات قرآن برگزار می‌کند، یکی ویژه کارکنان و خانواده‌ آن‌ها در تابستان و دیگری مسابقات روستایی و عشایری در بهمن‌ماه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات