مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه زباله‌سوز بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج غیراستاندارد است و از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری این موضوع هستیم.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۹۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
سید اسدالله هاشمی در نشست مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اعضا و تشکل‌های مردم‌نهاد‌ اظهار داشت: تشکل‌های زیست محیطی استان باید فعال‌تر و تخصصی‌تر شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سیاست محیط زیست استان مبنی بر جلب مشارکت مردم برای پیشبرد اهداف این اداره کل است، گفت: با تشکل‌های مردم‌نهاد برنامه‌هایی در راستای رفع مشکلات زیست محیطی استان به کار گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد در استان توانمند هستند، گفت: این اداره کل آمادگی حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد را دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه 18 تشکل فعال در استان وجود دارد، افزود: 7 هزار و 252 نفر عضو تشکل‌های مردم‌نهاد در استان هستند.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچگونه مجوزی برای ایجاد شن و ماسه جدید در استان از سوی محیط زیست صادر نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال 92 تمامی واحدهای شن و ماسه بین پل مختار و پل بشار تعطیل شدند، تصریح کرد: در راستای حفاظت از محیط زیست هر روز و هر هفته گشت و پایش شبانه محیط زیست فعال است.

وی با اشاره به اینکه با کمبود بالگرد اطفای حریق در سطح کشور رو‌به‌رو هستیم، بیان کرد: وجود بالگرد در منطقه خامی سبب تشدید آتش‌سوزی می‌شد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سد تنگ سرخ هیچگونه مجوز ارزیابی محیط زیستی از اداره کل محیط زیست استان ندارد.

وی با بیان اینکه کارگروه پسماند در استان تشکیل شده است، عنوان کرد: کارخانه کمپوست در سفر رئیس جمهوری به استان کلنگ‌زنی می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: زباله سوز بیماستان امام سجاد (ع) یاسوج غیراستاندارد است و ما به دنبال پیگیری قضایی در این زمینه هستیم.

ارسال نظرات