پنجمین جشنواره “پارك پاك، ساحل سالم” در پارك لاله فریدونكنار
مدیر طرح ساحل سالم از اجرای طرح ساحل سالم و پار پاک در روز های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته در فریدونکنار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۸۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر طرح ساحل سالم فریدونکنار این طرح را با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مسافران و شهروندان فریدونكنار و معرفی فرهنگ بومی محلی دانست .

پنجمین جشنواره "پارك پاك، ساحل سالم" با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مسافران و شهروندان فریدونكنار و معرفی فرهنگ بومی محلی این شهرستان در پارك لاله برگزار است.

سیدمرتضی رضویان با اشاره به اینكه پنجمین جشنواره "پارك پاك، ساحل سالم” از روز عیدفطر در فریدونكنار آغاز شده است اظهار كرد: این برنامه با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مسافران و شهروندان فریدونكنار و معرفی فرهنگ بومی محلی این شهرستان در پارك لاله برگزار می‌شود.

مدیر طرح ساحل سالم فریدونكنار خاطرنشان كرد: این طرح شامل برنامه‌های مختلف ازجمله اجرای ایستگاه نشاط(جنگ شادی)، رادیو پارك، غرفه‌های مختلف نمایشگاهی، مهد پارك مخصوص خردسالان و نونهالان، اجرای بازی‌های بومی و محلی، نماز جماعت وسایر برنامه‌های مختلف شاد و پرنشاط است.

رضویان تصریح كرد: این برنامه‌ها در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته تا انتهای تابستان با همكاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه و شهرداری شهرستان فریدونكنار برگزار می‌شود

.

ارسال نظرات
پر بیننده ها