نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
امامی گفت: امروز ماهواره نقش اثرگذاری داشته و یک تهدید جدی است لذا باید ساز و کار قانونی آن مشخص شود و دایما قوانین آن پایش شود. دولت باید سرمایه گذاری و بحث فیلترینگ ماهواره را دنبال کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۳۷
|
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

عیسی امامی، نماینده مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اثرات مخرب ماهواره گفت: خطر تهاجم فرهنگی را نزدیک به دو دهه است که مقام معظم رهبری به آن تأکید دارند و طبیعی است که با ترویج فناوری های نوین همچون ماهواره میزان تأثیرگذاری فرهنگ غربی را بدون مرز تسریع بخشیده است.

وی افزود: اگر در مورد ماهواره و تأثیرات مخرب آن کنترل جدی صورت نگیرد می تواند ولنگاری فرهنگی و اختلافات فرهنگی و اجتماعی را به همراه داشته باشد.

امامی عنوان کرد: با توجه به دشمنی غربی ها و بهره مندی آنها از ابزار ماهواره برای مقاصد شوم شان باید تصمیمات منسجم تر و برنامه ریزی دقیق و بیشتر و سرمایه گذاری جدی انجام شود.

این نماینده  مجلس شورای اسلامی در دوره نهم افزود: امروز ماهواره نقش اثرگذاری داشته و تهدید جدی ای است لذا باید سازو کار قانونی آن مشخص و دایما قوانین آن پایش شود. دولت باید سرمایه گذاری و بحث فیلترینگ ماهواره را دنبال کند و همه دستگاه ها و ازجمله وزارت ارشاد پای کار بیایند.

امامی خاطرنشان کرد: ما هنوز با ماهواره برخورد جدی نداشتیم و وضعیت طلاق از اثرات مخرب آن است؛مردم وقت زیادی برای دیدن برنامه های ماهواره ای صرف می کنند و باعث شده خانواده ها متزلزل و تحت اثر فرهنگ غربی قرار بگیرند.

ارسال نظرات