فریاد مظومیت مردم مسلمان کشمیر همچون مظلومیت سرور و سالار شهیدان به بلندای تاریخ قد خواهد کشید و این اقدامات جنایتکارانه دولت هندوستان مقدمه ای خواهد شد تا از خون کشته گان مظلوم کشمیر درخت تناور استقلال رشد کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۱۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛  هنوز زخم کشتار مردم مسلمان یمن، سوریه، عراق و دیگر کشورها التیام نیافته است که این بار دست ظلم از آستین دولت هندوستان بیرون آمد.

کشتار مسلمانان مظلوم کشمیر در سایه سکوت مرگبار رسانه ها در طول انجام است و مراکز بین اللملی که مدعی حقوق بشر هستند به آسانی از کنار کشتار مسلمان کشمیر عبور کردند، مسلمانانی که بخش اعظمی از آنها را شیعیان اهل بیت (علیهم السلام) تشکیل می دهند و هر روز در سایه کشتار و خونریزی صبح را به شب می برند.

به راستی چرا دستگاه دیپلماسی دولت جمهوری اسلامی در برابر این جنایات سکوت کرده است؟ آیا نگران روابط خود با دولت هندوستان هستند؟ آیا نه این است که خداوند فرموده که کشتن یک انسان برابر است با کشتن بیشتر! آیا این نیست که جمع کثیری از ملت مظلوم کشمیر عاشقان انقلاب اسلامی هستند؟ آیا وظیفه دستگاه دیپلماسی حمایت از مستضعفین جهان نیست؟

انگار قرار نیست تاریخ ظلم به سرانجام برسد، روزی مسلمانان در میانمار به خون کشیده می شوند و بودایی های تندور  آتش به خرمن خانواده مسلمانان ها می اندازند و این بار آتشی بزرگتر در کشمیر روشن شده است.

کجا هستند سازمان های بین اللملی اسلامی؟ کجا هستند اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس؟ اتحادیه ای که حزب الله لبنان را متهم به تروریست می کند، باید هم در مقابل جنایات ها بر علیه مسلمان ها سکوت اختیار کند، اتحادیه عربی که دست در دست صهیونیسم مسلمانان را به خاک و خون می کشد.

اما فریاد مظومیت مردم مسلمان کشمیر همچون مظلومیت سرور و سالار شهیدان به بلندای تاریخ قد خواهد کشید و این اقدامات جنایتکارانه دولت هندوستان مقدمه ای خواهد شد تا از خون کشته گان مظلوم کشمیر درخت تناور استقلال رشد کند.

استقلال در هندوستان، دانه ای است که سال های سال در زمستان سرد ظلم و ستم هند و پاکستان اجازه رشد نیافته است، هر چند قلم ها شکسته شده و دوربین رسانه ها از گرفتن تصویر منع شده اند و فضای مجازی در بند موجوداتی با هویت نامعلوم قرار گرفته است اما مردم آزاده دنیا در مقابل این ظلم ها ساکت نخواهند نشست و حکومت ها با ظلم ادامه نخواهند یافت.

کشمیر نیز پاره تن اسلام است، سرزمینی که عشق به اهل بیت در آن موج می زند، انگار این نقطه از دنیا نیز مدعی بزرگترین دموکراسی عالم است و قرار نیست عاشقان اسلام ناب آزادانه به زندگی خویش ادامه دهند.

اما مقاومت، تنها راه و چاره عبور از سد ظلم و ستم است و مردم کشمیر نیز به مدد سلاح مقاومت، سد ظلم را در هم خواهند شکست و آزادی را به چنگ خواهند آورد.

مهراب کیانی

 

ارسال نظرات