در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان سوادکوه شمالی عنوان شد:
حجه الاسلام ترابی فرد: کساني که مي خواهند مدافع حرم باشند ابتدا بايد وارد حريم ولايت شوند و ازآن دفاع نمايند شهدا در اين راه بودند و از حرم ائمه دفاع کردند.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۰۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در مراسم معنوی گرامی داشت شهدای مدافع حرم که با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستانی و استانی همراه بود،  حجه الاسلام ترابی فرد استاد حوزه و دانشگاه طی سخنانی با اشاره به زنده بودن شهدا و ارتزاق آن ها نزد پروردگار گفت: شهدا زنده و شاهد اعمال ما هستند آن ها را مرده مپنداريد آن ها از حال خود گذشتند و در فرداي قيامت مقامي رفيع برخوردارند.

حجه الاسلام ترابی فرد شهدا را مردماني نظر کرده توصيف کرد و افزود: شهدا نظر کرده حضرت زهرا س بودند که توانستند اثر گذار باشند مقام شهدا آن قدر رفيع است که ائمه آن را طلب مي نمودند.

وي در ادامه با اشاره به خاطراتي از شهداي مدافع حرم افزود:شهدا کساني را شفاعت مي کنند که شبيه به شهدا عمل نمايند و شبيه به شهدا زندگي کنند.

حجه الاسلام ترابی فرد با اشاره به نکات کليدي موجود در وصاياي شهدا تاکيد داشت:کساني که مي خواهند مدافع حرم باشند ابتدا بايد وارد حريم ولايت شوند و ازآن دفاع نمايند شهدا در اين راه بودند و از حرم ائمه دفاع کردند.

وي افزود:امر به معروف،حفظ حجاب و توسل به ائمه جزو موارد مکرر ،در وصاياي شهداست که بايد به آن عمل نمود.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصيا مازندرانهدف از برگزاري يادواره هاي شهدا را عمل به خواسته هاي آن ها عنوان کرد و افزود: بايد برمبناي وصاياي شهدا زندگي کنيم.

وي افزود: دهن کجي هاي به موضوع حجاب دل انسان را به درد مي آورد متاسفانه شهرهاي ساحلي ما وقتي وارد آن مي شوي انگار به کشور اروپايي مي روي که بايد اين درد در وجود همه مسئولين وجود داشته باشد.

نخستین یادواره 32شهید مظلوم مدافع حرم استان مازندران با یاد و خاطره سرداران و 115 شهید والامقام شهرستان سوادکوه شمالی به همت جمعی از همرزمان شهدا و بسیجیان فعال پایگاه مقاومت شهدای شهیدآباد و شهری شیرگاه، با محوریتحوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) شیرگاه پ در مسجدجامع شیرگاه برگزار شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها