نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
حسینی گفت: همان طور که پیش از این آقای هاشمی رفسنجانی صحبت هایی در خصوص حجاب داشت و کم کم چادرها را از سر زنان بر داشتند؛صحبت های آقای جنتی هم قبح ماهواره را کم می کند.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۷۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی، خبرگزاری بسیج، با اشاره به اثرات مخرب ماهواره گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته است تا بخش های مختلف نظام را ازپا دربیاورد. لذا در بخش فرهنگی و اقتصادی به طور جد پای کار آمده است

وی افزود: دشمن نمی خواهد افکار و اندیشه اسلامی در بین مردم وجود داشته باشد و به دنبال سست کردن بنیان خانواده است لذا برای رسیدن به این اهداف خود از فیلم ها و سریال های ماهواره ای بهره مند می شوند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: دشمن با تولیدات ماهواره به طور غیر مستقیم و نامحسوس اهداف شوم خود را دنبال می کند و کم کم به زن القا می کنند که تعهدی نباید نسبت به شوهر داشته باشد وقتی خانواده متلاشی شد آثار بدی به همراه دارد که منتج به ایجاد ناهنجاری های اجتماعی می شود؛امروز درصد بالایی از آمار طلاق به ثأثیر برنامه های ماهواره ای برمی گردد.در بخش دوم برنامه های ماهواره ای بر روی اعتقادات شامل امامت، یکتاپرستی، معاد، ولایت فقیه به شدت کار می کنند.

وی در خصوص اظهارات وزیر ارشاد مبنی بر اصلاح قانون ماهواره خاطرنشان کرد: اکنون که نظام سعی کرده به ماهواره و ترویج آن میدان ندهند اوضاع این طور است حال اینکه وزیر ارشاد به دنبال اصلاح قانون ماهواره و تبلیغ کالاهای ایرانی است دیگر ماهواره به راحتی در بین خانواده ها قرار می گیرد. همان طور که پیش از این آقای هاشمی رفسنجانی صحبت هایی در خصوص حجاب داشت و کم کم چادرها را از سر زنان بر داشتند قبح ماهواره هم برداشته می شود.

ارسال نظرات