خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل موسسه علوم وحیانی اسراء از انتشار جلد 39 تفسیر گرانسنگ تسنیم اثر آیت الله جوادی آملی در 728 صفحه و با شمارگان دو هزار جلد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۷۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
جلد 39 تفسیر تسنیم آیت الله جوادی آملی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محسن اداوی در گفت با خبرنگاران افزود: این جلد تفسیر که موضوع آن تفسیر آیات مبارکه سوره هود از آیه 60 تا 123 می باشد، با همکاری پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین المللی نشر اسرا وابسته به دفتر آیت الله جوادی آملی منتشر شد. 

وی ادامه داد: تاکنون 39 جلد از تفسیر تسنیم آیت الله جوادی آملی منتشر شده و قرار است به 70 الی 75جلد برسد. 

اداوی همچنین گفت: در این 39 جلد از ابتدای قرآن کریم به ترتیب تا پایان سوره هود تفسیر شده است. 

وی گفت: پژوهشگاه علوم وحیانی معارج در زمینه علوم عقلی، فقه و حقوق، مطالعات سیاسی و فرهنگ عمومی فعالیت دارد و کلیه برنامه ها نیز با محور اندیشه و مکتب آیت الله جوادی آملی می باشد. 

اداوی با اشاره به مدت زمان تهیه و تدوین این تفسیر نیز گفت: گروه های مختلف در زمینه تفسیر فعالیت می کنند ولی همه اینها باید به تایید آیت الله جوادی آملی برسد و ایشان شخصا نظارت می کنند، به همین دلیل زمان خاصی را نمی توان مشخص کرد ولی کار تفسیر تسنیم از حدود 20 سال پیش آغاز شده و تاکنون 39 جلد به چاپ رسید. 

وی ادامه داد: تعداد زیادی از جلدهای تفسیر تسنیم به زبان عربی ترجمه شده و به زبان های دیگر از جمله انگلیسی نیز در دستور کار است ولی جلد 39 هنوز ترجمه نشده است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها