خبرهای داغ:
الهام سادات افروشه
نایب‌رئیس بانوان هیأت والیبال استان اصفهان خبر داد:
نایب‌رئیس بانوان هیأت والیبال استان اصفهان گفت: برای شرکت در جام ملت‌های آسیا در تایلند، ۱۲ بازیکن فیکس در لیست نهایی قرار می‌گیرند که تا این لحظه حضور چهار بانوی والیبالیست اصفهانی قطعی شده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۱۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
به گذارش خبرگذاری بسیج ، به نقل از آرمان زنان، فریبا صادقی در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار کرد: هفته آینده عازم مسابقات جام ملت‌های آسیا در تایلند هستیم که تا الان ۱۴ بازیکن تیم ملی جوانان برای شرکت در این رقابت‌ها انتخاب‌ شده‌اند و تا جمعه ۱۲ نفر فیکس مشخص می‌شوند.

وی با بیان اینکه فعلاً ۴ والیبالیست اصفهانی حضورشان قطعی است، افزود: تا پایان سال گذشته اردوهای تیم ملی جوانان در اصفهان انجام می‌گرفت تا اینکه از فروردین‌ماه امسال اردوها به تهران انتقال یافت و دو اردو در این شهر برگزار شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: پس‌ از آن دو اردو در اصفهان داشتیم، یک اردوی تدارکاتی در باکوی آذربایجان صورت گرفت، بعد از بازگشت به کیش رفتیم و اردویی هم در آنجا برگزار شد؛ هم‌اکنون در مرحله آخر اردوها به سر می‌بریم که در اصفهان در حال انجام است تا بازیکنان اعزامی فیکس مشخص شوند.

وی به برگزاری رقابت‌های جام رمضان در نیمه دوم ماه مبارک رمضان اشاره و تأکید کرد: در همین هفته مسابقات قهرمانی جوانان استان آغاز شده است که همچنان نیز ادامه دارد.

صادقی با اشاره به اینکه خردادماه ۹۵ مسابقات ساحلی در اصفهان صورت گرفت و دسته‌جات آزاد در تیرماه ۹۵ برگزار شد، اظهار داشت: اول مردادماه امسال رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان در شهرستان کاشان انجام می‌شود؛ همچنین دو رده جوانان و امید در ماه مرداد به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تیم والیبال بانوان باریج اسانس امسال در لیگ دسته یک حضور پیدا می‌کند و والیبال بانوان ذوب‌آهن در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

نایب‌رئیس بانوان هیأت والیبال استان اصفهان عنوان کرد: امسال در سطح ملی تنها در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان تیم تشکیل‌شده که من سرمربی تیم ملی جوانان هستم؛ تیم ملی بزرگسالان هم با یک مربی خارجی فعالیت می‌کند؛ گفتنی است ۷ والیبالیست از استان اصفهان دعوت‌شده به تیم ملی بزرگ‌سالان هستند.

وی خاطرنشان کرد: از زحمات هیأت والیبال استان اصفهان و باشگاه ذوب‌آهن در برپایی اردوهای تیم ملی جوانان در اصفهان تشکر و قدردانی می‌کنم، زیرا افتخاری برای استان اصفهان بود و نیز در رشد والیبال بانوان اصفهان تأثیرات زیادی خواهد داشت.

ارسال نظرات