همگام با معرفی نسخه‌های کشیده مدل‌های مختلف، کمپانی جگوار نیز بر فاصله محوری XF اضافه کرده و آن را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۱۶ به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۸۷۱۴۱۱۱
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

2017-jaguar-xfl-china-1

Jaguar XFL (Chinese spec)

Jaguar-XFL-Chinese-spec-104
در مقایسه با نسخه استاندارد XF، مدل XFL به جز درهای عقب کشیده‌تر و افزایش واضح در طول کلی خودرو، چهره اصلی خود را حفظ کرده است. خودروساز بریتانیایی در داخل کابین نمایشگرهای ۸ اینچی در پشت صندلی‌های جلو ارائه کرده که با هدفون‌های بی‌سیم همراه هستند و در همین حال، این خودرو از امکاناتی چون آخرین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی InControl Touch Pro با نمایشگر ۱۰/۲ اینچی، سیستم صوتی فراگیر Meridian، سیستم کنترل‌های چهار گانه با ویژگی یونیزاسیون هوای کابین، دو درگاه HDMI، دو درگاه USB 3.0 و یک خروجی برق ۱۲ ولت بهره می‌برد. همچنین میزهای جمع‌شونده در عقب، گرم‌کن و خنک‌کننده برای صندلی‌های عقب با قابلیت ماساژ از دیگر تجهیزات موجود در این خودرو هستند.

2017-jaguar-xfl-china-5

Jaguar-XFL-Chinese-spec-103

2017-jaguar-xfl-china-4
این تغییرات موجب شده‌اند که حدود ۲۰۰ کیلوگرم به وزن کلی خودرو افزوده گردد. برای پیشرانه، مشتریان می‌توانند از بین دو گزینه موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با سطح قدرت ۱۹۷ اسب‌بخار یا ۲۳۶ اسب‌بخار و یک موتور سوپرشارژر ۳ لیرتی V6 با قدرت ۳۳۵ اسب‌بخار انتخاب کنند. قدرت موتور از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF به سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ‌ متحرک جگوار ارسال می‌شود.

2017-jaguar-xfl-china-10

Jaguar-XFL-Chinese-spec-111

2017-jaguar-xfl-china-8

2017-jaguar-xfl-china-9
این اولین محصولی از جگوار است که در کارخانه JLR واقع در «چانگ‌شو» با همکاری «چری» در چین ساخته می‌شود. آغاز فروش این مدل از نیمه دوم سال ۲۰۱۶ خواهد بود.

ارسال نظرات