خبرگزاری بسیج: معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری، اظهار داشت: کار در بهزیستی به خاطر خدمت به همنوع و افرادی که محتاج مسلم و ناتوان و از قشر پایین دست جامعه هستند، مقدس است.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۹۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ هدایت الله جمالی پور با همراهی "امین بابایی" مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری با حضور در جمع کارکنان اداره بهزیستی در جمع روسای مراکز زیرمجموعه این اداره افزود: لطف و عنایت الهی شامل حال کسانی است که به مددجویان بهزیستی کمک می کنند.

فرماندار شهرری با بیان اینکه حس رافت و عطوفت در بین شاغلین و مددکاران در سازمان بهزیستی ملموس و محسوس است، اضافه کرد: مددکاران بهزیستی با این حس زیبا و مادرانه کمک می کنند به کسانی که هیچکس را در این عالم بجز خدای متعال ندارند.

جمالی پور افزود: تقسیم شادی بین خود و خانواده خود با اینگونه افراد نیازمند به محبت و عطوفت کار بسیار بزرگ و پسندیده ای است که از منظر الهی پوشیده نخواهد ماند و دارای پاداش والایی خواهد بود.

وی گفت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به حفظ كرامت انساني، حمايت از اقشار آسيب پذير، مراقبت و مواظبت و نیز مسئوليت پذيري افراد جامعه از قبیل آسيب دیدگان رواني و اجتماعی دارد. "در پایان این دیدار معاون استاندار تهران و هیات همراه با اهداء شاخه گل از زحمات و تلاش های پرسنل بهزیستی شهرستان ری تقدیر به عمل آورند.

ارسال نظرات