فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خانواده شهدا را پرچم‌داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند و تجلیل از مقام شهدا و خانواده‌های این بزرگواران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۸۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، عصر امروز 20 تیم سه نفره از سپاه ناحیه مقاومت اراک با حضور فرمانده سپاه ناحیه و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اراک از 60 خانواده شهید شهرستان سرکشی و دیدار کردند.

پاسدار محمدرضا رضایی با اشاره به نقش خانواده شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: خانواده شهدا نقش کلیدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهبردی برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویکردی ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت پیشنه‌ای عمیق در فرهنگ دینی ملت ایران دارد و باید این روحیه تقویت شود در این راستا باید برنامه ریزی‌های فرهنگی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

پاسدار رضایی ادامه داد: شهدا ذخاير معنوی ما هستند و خانواده معظم شهدای نيز نور چشمان ملّت هستند؛ ياد و خاطره شهدای گرانقدر، تابلويی ارزشمند از توانمندی‌های ايران اسلامی در مقابل دسيسه‌های دشمنان است.

وی افزود: دشمنان اسلام با تهاجم فرهنگی در عرصه جنگ نرم هر روز سعی دارند به ترفندی جوانان ما را از باورهای ارزشی خود دور سازند از این‌رو ادامه دادن راه و هدف شهدا بايد در رأس همه امور قرار گيرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با ایثار و شهادت خود ثابت کردند که ولایت مداری را باید با جان ثابت کرد و امروز تمامی مردم ومسئولین وظیفه دارند تا قدردان ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات