شهردار یاسوج به دلیل مشکلات و بدهی‌های سازمان همیاری شهرداری به عنوان عضو هیأت مدیره از سمت خود استعفا کرد که این استعفا با مخالفت استاندار کهگیلویه و بویراحمد مواجه شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۶۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

نشست شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در سالن شماره یک استانداری استان و به ریاست خادمی استاندار برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در مصلای شهر یاسوج، گفت: سازمان بدون اینکه سودی از این نمایشگاه عایدش شود اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده که لازم است شهرداران از این نمایشگاه که در 29 غرفه و با حضور 35 شرکت است، دیدن کنند.

فرخ قائم‌مقامی در ادامه بیان کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس شورای سازمان است و شهردار یاسوج به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره بودند که به دلیل مشغله کاری از حضور در این سازمان استعفا کردند.

در ادامه محمدعلی جاوید با اشاره به اینکه سازمان همیاری باید همراه شهرداری باشد، به دلائل استعفای خود از هیأت مدیره سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان همیاری شهرداری یک سازمان بدهکار و مستأصل است و استعفایم در این سازمان به دلیل مشغله کار نبوده است.

شهردار یاسوج بیان کرد: اقدامات قانونی و حسابرسی که در این سازمان باید انجام شود و گزارش مستدل و مستندی که باید ارائه شود ارائه نمی‌شد و ما ندیدیم حسابرسی از این سازمان صورت گیرد.

وی اضافه کرد: اگر با این وجود عضو هیأت مدیره باشم مشکلاتی به لحاظ قانونی برایم ایجاد می‌شود و استعفایم به خاطر تبعات بعدی و قانونی این سازمان بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این خصوص جلسه‌ای تشکیل و حسابرسی این سازمان بررسی شود، گفت: تا زمان تشکیل جلسه با استعفای شهردار یاسوج مخالفت می‌کنم

ارسال نظرات