کد خبر: ۸۷۱۳۹۶۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

کاووس جانی‌پور در گفتگو با بسیج با بیان اینکه رسالت اصلی خبرنگاران در چشمان تیزبین جامعه، حق‌جویی و حق‌گویی همراه با نظارت کامل و مستمر بر کار برگزیدگان ملت و جامعه است، اظهار کرد: این رسالت خبرنگاران سبب می‌شود تا هر مسؤولی وظیفه خود را به درستی انجام داده و همیشه نگاه جامعه را بر عملکرد خود ببیند.

رئیس شورای اسلامی شهر چرام با اشاره به این مطلب که شعار دولت شفافیت در تمام امور به خصوص کارهایی که ارتباط مستقیم بر عامه مردم دارد، است عنوان داشت: این شفافیت مگر با ارتباط تنگاتنگ با خبرنگاران دلسوز و زحمتکش میسر نیست.

وی با متذکر شدن این مطلب که رهبر معظم انقلاب خبرنگاری را حرفه با ارزشی دانستند، ابراز کرد: معظم‌له، مطالبات مردم از مطبوعات را بالا بردن سطح معلومات دانستند و بیان کردند اگر حادثه‌ای در سکوت و بی‌اعتنایی قرار گیرد فراموش می‌شود اما پایدار شدن حوادث به مبلغان و خبررسانی امین، صادق و با انگیزه بستگی دارد.

جانی‌پور، ادامه داد: انتظاراتی که ما از خبرنگاران به عنوان صاحبان قلمی که خداوند در قرآن به آن سوگند یاد کرده است داریم این است که مستقل بوده و از روی حب و بغض قلم نزنند بلکه منصفانه بنگارند، آنگونه که امام راحل فرمودند« قلمی انسانی است که از روی انصاف بنویسد».

رئیس شورای شهر چرام با تاکید بر این مطلب که مطالبات اصحاب رسانه از شورا در حد اختیارات و وظایفی باشد که قانون برای شورا مشخص کرده است، خاطرنشان کرد: مصوبات ما باید در کمیته انطباق فرمانداری تایید شده و تناسب آن با بودجه شهرداری حفظ شود.

وی، وظیفه اصلی شورا را بعد نظارتی و پیگیری دانست و با اشاره به عملکردی از شورای شهر، متذکر شد: ساماندهی کامل باغ چشمه بلقیس، برگزاری جشن روز کارگر برای اولین بار در شهرستان چرام و سطح استان، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با خبرنگاران و استمرار این روند، تعمیر ساختمان اداری شورای شهر و اضافه کردن زیربنای آن و پاسخگو بودن اعضای شورای شهر به صورت تمام وقت از جمله عملکرد شورای شهر چرام بوده است.

جانی‌پور، ساماندهی آرامستان شهدا و شهدای گمنام که شامل جدول گذاری نصب روشنایی، نصب سطل زباله، نصب سر در ورودی، زیرسازی و آسفالت‌ریزی، احداث میدان فرشته، برچیدن بلوار قدیم شهید دستغیب و احداث میدان عاشورا را از دیگر اقدامات شورا دانست.

ارسال نظرات