کد خبر: ۸۷۱۳۹۵۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷

 رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه احداث اردوگاه اضطراری و پایگاه امداد جاده‌ای در محور پاتاوه به قلعه‌دختر را از مهمترین نیازهای این جمعیت در شهرستان دانست و گفت: می‌طلبد در سفر هیأت دولت این برنامه‌ها مطرح شوند.

سید عادل رهبریان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پایگاه امداد جاده‌ای در مسیر جاده پاتاوه به قلعه‌رئیسی احداث می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه افزود: با توجه به حادثه خیز بودن این منطقه و خطر غرق‌شدگی در رودخانه مارون احداث این پایگاه امداد ضروری است.

رهبریان با بیان اینکه زمین مورد نیاز جهت احداث پایگاه با همکاری منابع طبیعی تأمین شده است تصریح کرد: احداث و راه‌اندازی پایگاه بالغ بر 50 میلیون تومان هزینه نیاز دارد.

این مسؤول اعتبارات هلال احمر را جوابگوی نیاز این نهاد ندانست و گفت: می‌طلبد در سفر هیأت دولت نگاه ویژه‌ای به این پروژه صورت گیرد.

رهبریان بیان کرد: در صورت تأمین اعتبار پایگاه امداد جاده‌ای محور پاتاوه و قلعه‌رئیسی در زمینی به مساحت یک هزار و 754 متر مربع احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه سال گذشته یک میلیارد و 220 میلیون ریال اعتبار مصوب داشته افزود: تنها 850 میلیون ریال از این اعتبار تخصیص یافته که کار را به جایی نمی‌رساند.

رهبریان از تجیهز پایگاه امداد و نجات فیلگاه خبر داد و گفت: 150 میلیون ریال از محل درآمدهای تملک دارایی استان جهت تأمین تجهیزات رفاهی و امدادی این پایگاه تخصیص داده شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه احداث اردوگاه اضطراری و پد بالگرد را از دیگر نیازهای ضروری این جمعیت دانست و با اشاره به حادثه خیز بودن شهرستان گفت: احداث اردوگاه اضطراری اسکان، امداد و نجات در زمینه سوانح و بلایای طبیعی از مهمترین برنامه‌هایی است که باید با همکاری مسؤولان و به ویژه دولت عملیاتی شود.

ارسال نظرات