فرماندار شهرستان رشتخوار تاکید کرد

لزوم همکاری همه نهادها در بهتر برگزار شدن اردوهای جهادی

فرماندار شهرستان رشتخوار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر برگزار شدن اردوهای جهادی را مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۵۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، خالقداد عرب امروز در جمع مسئولین این شهرستان در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی در رابطه با اهميت كار، اردوهاي جهادي گفت: اردو های جهادی فرصتی بسیار مناسب در راستای نزدیک شدن به خداوند متعال است.
 
وی در ادامه یاداور شد: یکی از مهمترین کارها در اردوهای جهادی استفاده از ظرفیت دانشجویی و آموزش مهارت های زندگی در بین افراد محروم جامعه است.

فرماندار رشتخوار در ادامه با تشکر از پیگیری‌های انجام شده توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رشتخوار گفت: شناسایی و اولویت قرار دادن روستاهای محروم توسط بسیج سازندگی شهرستان به خوبی در حال انجام است و از طرفی گرفتن همکاری از سایر نهادها در سطح شهرستان بسیار نتیجه بخش تر در این زمینه خواهد بود.

خالقداد عرب در ادامه یکی از مهمترین کارها در اردوهای جهادی را آموزش مهارت های زندگی به افراد محروم جامعه دانست و اظهار داشت: یکی از معضلات جامعه کنونی مسئله طلاق است که متاسفانه در جامعه رواج پیدا کرده است، و می بایست در این اردو ها به این معضل نیز رسیدگی شود، و کار جهادی همیشه ساخت و ساز نیست، اگر یک فرهنگ، یک فکر غلط تصحیح شود می تواند بسیار کار ساز باشد.

خالقداد عرب همکاری همه دستگاههای اجرایی رشتخوار در برگزاری اردوهای جهادی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: هر ساله باید بعد از اتمام این دوره‌ها مسائل و مشکلات مورد بررسی و آسیب شناسی شود تا انشاالله در هر سال نواقص و کاستی‌ها را بر طرف کنیم و این اردوها به شکل کارآمد برگزار شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های اردوهای جهادی در مناطق محروم بیان کرد: تیم‌های اعزامی به اردوهای جهادی علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و طرح‌های اقتصاد مقاومتی فعالیت می‌کنند.

در ادامه قاسم آجنگان مسئول بسیج سازندگی شهرستان رشتخوار از حضور ۳ گروه جهادی تا پایان تابستان امسال در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به محرومیت های اعلام شده در برخی از روستا ها از سوی نهادهای بهزیستی و کمیته امداد شهرستان فعالیت گروهای جهادی دانشجویی تا پایان تابستان امسال در این مناطق ادامه خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون یک گروه جهادی شامل ۵۰ جهادگر در قالب اردوی جهادی شهید تهرانی در ۳ روستای محروم نوق، بازه عاشقان و ریوند این شهرستان در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار