خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان از جمع‌آوری 9 میلیارد و 730 میلیون ریال فطریه در سطح استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته رشد 26 درصدی داشته است.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۱۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیمان ترکمانه امروز در جلسه شورای زکات استان همدان در سالن شهدای استانداری با بیان اینکه این جلسه اولین جلسه رسمی شورای زکات است، عنوان کرد: در سال گذشته در مجموع زکات جمع‌آوری شده اعم از اجرای پروژه‌های مربوط به زکات و کمک به محرومان و نیازمندان رقمی بالغ بر 50 میلیارد ریال بود.

وی با بیان اینکه استان همدان از ظرفیت بالایی برخوردار است و شرایط جوی خوب زراعی نیز دارد، افزود: امیدواریم با تلاش تمام اعضا در سال 95 حجم زکات امسال بیش از سال گذشته باشد که به همین منظور در ماه‌های ابتدایی سال کارهای با ارزشی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: 9 جلسه شورای زکات در شهرستان‌ها برگزار شده و همچنین در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌ها نیز 26 خطبه به بحث زکات اختصاص داشته است.

وی با اشاره به اعزام 215 نفر مبلغ به روستاها افزود: 901 نفر عاملین افتخاری در روستاها و 14 نفر رابط در شهرها در سطح استان کار زکات را آغاز کردند.

ترکمانه با بیان اینکه 117 روستا زکات خود را پرداخت کرده‌اند، بیان داشت: فعالیت همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: یک از وظایف شورا بحث فطریه بود که در سطح استان 9 میلیارد و 730 میلیون ریال از همشهریان دریافت شد که 26 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات