معاون عقیدتی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:
حسین فقیهی فعالیت سپاه را منوط به فعالیت عقیدتی دانست و گفت: عقیدتی سیاسی سپاه یعنی پیشانی سپاه و برای جلوه دادان سپاه فعالیت عقیدتی باید از اهمیت و شایستگی بالایی برخوردار باشد.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۴۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ دوم پاسدار حسین فقیهی معاون تربیت آموزش عقیدتی سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار بسیج مسئولیت ها  را میدان آزمایش و کار دانست و گفت:  با توجه به رهنمود های ارزنده و 6گانه  حجه الاسلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تمام تلاش و جدیت خود را در جهت اجرای دقیق مطالبات سپاه برای تعمیق و گسترش ارزشهای اسلامی در سپاه کربلا بکار خواهم گرفت.
 حسین فقیهی ادامه داد: انشاء الله با همت همکاران و عنایت باری تعالی توفیق قرین راه گردد تا در اجرای منویات مقام معظم رهبری و مطالبات نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمتگزاری شایسته  باشم.
 وی یاد آور شد: گرچه وجود نواقص در  فعالیت ها  ذات هر کاری است امید وارم  با همیاری دوستان و متخصصین مجرب از جمله برادر ارجمند حسین زاده که عمری در این امور فعالیت داشته و اینک به درجه پیشکسوتی در سپاه رسیده اند، از پس ماموریت و امانت بزرگ الهی برآمده و با موفقیت سربلند شویم.
این مسئول مجاهدت را امری لازم برای تحقق جامعه جهانی اسلام خواند و افزود: قطعا برای رسیدن به اهداف تعالی بخش نظام اسلامی مجاهدت در تعمیق بخشی و ترویج امر به معروف و نهی از منکر لازمه کار است.
 وی فعالیت سپاه را منوط به فعالیت عقیدتی دانست و گفت: عقیدتی سیاسی سپاه یعنی پیشانی سپاه و برای جلوه دادان سپاه فعالیت عقیدتی باید از اهمیت و شایستگی بالایی برخوردار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها