خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: مشارکت 400 دانش آموز درمیانی در طرح هجرت 3 گامی موثر در جهت پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و آشنایی بیشتر آنان با فرهنگ کار و تلاش است.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۳۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

خدادادی فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه  400 دانش‌آموز در طرح هجرت 3 شهرستان درمیان شرکت کردند گفت: این برنامه ها دانش آموزان را مسئولیت پذیر کرده و آنها را در برقراری ارتباطات اجتماعی و فراگرفتن مهارت های  نوین زندگی آماده می کند .

وی افزود:‌ سه گروه جهادی در شهرستان درمیان فعالیت دارند که دو گروه دانشجویی از دانشگاه امام سجاد (ع) در روستاهای بورنگ و مسک و یک گروه محلات نیز در روستای آسفیچ فعالیت‌های عمرانی و آمورشی انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: فعالیت گروه جهادی محلات در زمینه خیاطی، پارچه بافی و آموزش‌های رایانه‌ای در جریان است و در حال حاضر 72 نفر در این رابطه مشغول به فعالیت هستند و در پایان این دوره‌ها گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت خواهند کرد.

خدادادی خاطرنشان کرد: در راستای مرمت و زیباسازی فضاهای آموزشی و ورزشی تاکنون 40 درصد از مدارس شهرستان ثبت نام کرده‌اند و 3 گروه دانش‌آموزی در حال زیباسازی و رنگ آموزی این مکان‌ها هستند.

وی با بیان اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان برنامه ریزی جامعی صورت گیرد افزود: این اردو‌ها می‌تواند گام موثری در این جهت و آشنا کردن جوانان با مفاهیم کار، تلاش، سازندگی، تقویت روحیه ایثار، گذشت و مشارکت جمعی وخدمت به هم نوع تاثیر گذار باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها