مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ساعتی پیش در جمع خبرنگاران ارائه الگوهای رفتاری و اعتلای حقوق شهروندی را از اهداف نهمین جشنواره تابستانی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۴۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسین آذرنیا ارتباط چهره به چهره در تجمعات میدانی دوهزار نفره این جشنواره را بهترین فرصت برای ارائه الگوهای رفتاری دانست.

وی به تجربه برگزاری این جشنواره در سال های گذشته اشاره و ابراز امیدواری کرد که اعتلای رفتار شهروندی در جشنواره نهم به صورتی برجسته خود را بازتاب دهد.

آذرنیا با تاکید به نفوذ و تاثیر کلام در این جشنواره به خاطر ارتباط چهره به چهره، اظهار داشت: رسالت ذاتی این جشنواره برخورداری محلات به خصوص مناطق کم برخوردار است و اجرای آن به صورت محله به محله با همین رویکرد انجام می پذیرد.

وی برگزاری مسابقه، برگزاری نمایشگاه های مختلف هنری و ... را در کنار این جشنواره از محورهای مهم آن در استقبال از تبریز 2018 خواند.


آذرنیا با اشاره به اینکه امسال به خاطر ماه رمضان جشنواره تابستانی با تاخیر آغاز شد، افزود:
این جشنواره به نوعی مطالبه فرهنگی شهروندان از سازمان است چنانکه تاخیر آن را مسئولان و مدیران محلی نیز پیگیر بودند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در بخش دیگر سخنان خود نقش رسانه ها را در تخقق دغدغه ها و آرمان های فرهنگی را ممتاز خواند و گفت: چنین نقشی موجب ترویج آموزه های شهروندی و دستیابی به این امر می شود.

ارسال نظرات