روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به خبری تحت عنوان "اجرای سلیقه ای سند تحول به سیاسی بازی منجر شده است" که در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان منتشر شده بود،پس از دو ماه با ارسال جوابیه ای واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۴۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵



در پی انتشار خبری با عنوان "اجرای سلیقه ای سند تحول به سیاسی بازی منجر شده است" در پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان و انعکاس آن در شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در اردیبهشت ماه سال جاری، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، تیرماه، جوابیه ای نسبت به این خبر ارسال کرد.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان ضمن انتشار جوابیه این وزارتخانه توضیحات خود را در این رابطه منتشر می کند:

 

 

توضیح پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج فرهنگیان:

درجوابیه بطور ضمنی عدم اجرای بندهایی از سند تحول پذیرفته شده است، دربند دوم اشاره شده که اجرای همه بندها تا افق سال 1404 است! صحبت مصاحبه شونده ( آقای رضا محدث) نیز بیانگر همین مطلب بود که  متولیان امر تعلیم و تربیت، امور مهمی از سند تحول بنیادین را به  9 سال بعد حواله میدهند،  وبرخی امور دیگر را، آن هم با برداشت های سطحی از سوی برخی معاونت ها مانند پرورشی به عمل به سند تحول بنیادین منتسب می کنند مثل انتشار نشریه تربیت سیاسی و توجیه انتشار آن با سند تحول.

بنابراین در متن جوابیه، پاسخ روشنی به سخنان جناب آقای محدث داده نشده و عدم اقدام در تحقق سند تحول با توجیهات همیشگی بیان شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات