رئیس شورای اداری چاروسا گفت: رفع محرومیت چاروسا با ساخت سد و جاده مناسب امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۴۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

حیات پرواز عصر امروز در نشست با معاون عمرانی استاندار و نماینده بنیاد برکت با بیان اینکه چاروسا دارای پتانسیل فراوانی است اظهار داشت: پتانسیل گردشگرپذیر بودن و جوانان با توانمندی بالا از مهمترین پتانسیل این منطقه است که می‌توان نسبت به استفاده از این توان استفاده کرد.

رئیس شورای اداری چاروسا تاکید کرد: سفر مسئولین به مناطق محروم باعث حل بسیاری از مشکلات می‌شود که امیدواریم سفر معاون عمرانی استاندار و نماینده بنیاد کشور سفر پر خیر و برکتی برای مردم چاروسا باشد.

وی به مشکلات چاروسا اشاره کرد و افزود: بیکاری و بن بست بودن منطقه از مهمترین مشکلات منطقه است که نیاز دارد که با ظرفیت‌ها و احداث کارخانه‌ها این مشکلات را کمتر کرد.

پرواز به مشکلات محورهای چاروسا اشاره و بیان کرد: متاسفانه یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که در چاروسا وجود دارد نبود راه مناسب که هر هفته مشکلات بزرگی را برای خانواده‌ها منطقه به وجود می‌آورد که یکی از این مسیرها جاده قلعه رئیسی به قلعه گل می‌باشد که از مسیر بسیار نامناسبی برخوردار است.

رئیس شورای اداری چاروسا در ادامه به ساخت سد در چاروسا اشاره و تصریح کرد: با احداث سد چاروسا که رودخانه های بسیاری پشت آن است می‌توان از ظرفیت کشاورزی برای اشتغال و تامین برق به درستی استفاده شود که امیدواریم در جهت ساخت سد بنیاد برکت همت والایی ببندد.

وی در پایان از استاندار استان جناب دکتر خادمی، معاون عمرانی استاندار و فرماندار کهگیلویه که توانست نسبت به معرفی منطقه چاروسا به عنوان محروم به بنیاد برکت تشکر کرد و امیدواریم این سفر دست آوردهای بزرگی در آینده داشته باشد.

ارسال نظرات