رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه با اولویت‌بندی پروژه‌های راه این شهرستان خواستار توجه دولت در تکمیل این پروژه‌ها شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۳۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

علی‌اصغر تارم  محور پاتاوه به دهدشت را از اولویت‌های اصلی راه و شهرسازی دانست و اظهار داشت: ملی شدن این جاده به قلعه‌رئیسی و دیشموک از دیگر اولویت‌هایی است که باید مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه تصریح کرد: ورودی‌های دهدشت از سمت چرام، طولیان و سوق که به علت نبود اعتبارات هم‌چنان روند کندی را طی می‌کنند نگاه ویژه‌ای می‌طلبد که امیدواریم در سفر هیأت دولت محقق شود.

وی با اشاره به مطالبات مردمی در بهسازی جاده‌های روستایی افزود: بهسازی و آسفالت جاده‌های روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت چهارم پیشنهادی این اداره در سفر دولت است.

تارم با بیان اینکه دولت در ساخت مسکن مهر مسؤولیتی ندارد گفت: مسکن مهر از طریق تسهیلات بانکی و آورده‌های مردمی احداث شده و نمی‌توان توقعی در تکمیل واحدهای این پروژه از دولت داشت.

این مسؤول افزود: اما در تکمیل محوطه،اجرای فاضلاب و دیگر زیرساخت‌های مسکن مهر استان به طور کلی پیشنهادهایی از سوی اداره کل راه و شهرسازی مطرح و ارائه شده است.

رئیس راه و شهرسازی کهگیلویه بیان کرد: در مجموع 13 میلیارد تومان برای مسکن مهر در نقاط مختلف استان پیشنهاد داده شده و سهم مسکن مهر دهدشت از این مبلغ مشخص نیست.

ارسال نظرات