خبرهای داغ:
طرح جوانه های صالحین در 6پایگاه حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود برگزار شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۰۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
حسین ابوذری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آغاز طرح جوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات اظهار کرد: شش پایگاه این حوزه در طرح جوانه های صالحین حضور دارند.

وی افزود: در این طرح بسیجیان در کلاس های مختلف فرهنگی،هنری،علمی،آموزشی و ورزشی شرکت می کنند.

ابوذری خاطر نشان کرد: این طرح با توجه به پتانسیل و ظرفیت پایگاه ها و امکاناتی که می توانند تهیه کنند برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان برگزار می شود و استقبال از این طرح توسط بسیجیان خوب است.

وی تصریح کرد: در این طرح شرکت کنندگان با توجه به ظرفیت و امکانات پایگاه در کلاس های مختلف فرهنگی هنری ورزشی و مهارتی و بصیرتی شرکت می یابند و در راستای اهداف نظام صالحین مورد آموزش قرار می گیرند.

فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم التنبیا با بیان اینکه اکثر این کلاس ها رایگان است بیان کرد: در این کلاس ها از اساتید حوزه و دانشگاه و دانشجویان استفاده می شود و تلاش است که فضایی فرهنگی و صمیمی در این برنامه ها حاکم باشد تا بتوان بهره لازم را از این فضا برای تربیت نسلی مدافع و بصیر برای انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی با اشاره به پایگاههای شرکت کننده در طرح گفت: پایگاه های حزب الله،کمیل،رسول اکرم(ص)،خاتم الانبیا(ص)،امام جعفر صادق(ع) و شهید رجائی در راستای این طرح کلاس های متنوعی را برگزار می کنند و علاقمندان می توانند از این کلاس ها استفاده نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها