سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی تریلی 18 چرخ در محور تهران ـ‌ فیروزکوه و جان باختن دو سرنشین آن، گفت: برخورد ۳ سواری پراید، سمند و پژو 405 در خراسان رضوی نیز سبب مصدومیت 9 مسافر شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۵۳۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سید مصطفی مرتضوی،‌سخنگوی سازمان امداد و نجات در ارتباط با مهمترین تصادفات شبانه‌روز گذشته اظهار داشت:‌ انحراف ال 90 در کیلومتر 23 محور بجنورد به شیروان از جاده ساعت 7:33 صبح امروز سبب بروز حادثه برای 5 مسافر شد.

وی افزود:‌ واژگونی یک دستگاه تریلی ساعت 6 صبح امروز نیز در کیلومتر 25 محور خورموچ در بوشهر سبب بروز حادثه برای دو مسافر شد که متأسفانه یکی از حادثه‌دیدگان جان خود را از دست داد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات ادامه داد: واژگونی سواری پراید 6:09 صبح امروز در محور اسلام‌آباد غرب به پل‌دختر در کرمانشاه برای سه مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان حادثه‌دیدگان شدند. همچنین واژگونی تریلی 18 چرخ در محور تهران ـ‌ فیروزکوه 6:50 امروز دو نفر را به کام مرگ کشاند.

مرتضوی با اشاره به واژگونی به سواری پراید در محور بوئین‌زهرا  ـ آبگرم در محور قزوین سبب حادثه برای 5 مسافر شد، گفت: برخورد سه سواری پراید، سمند و پژو 405 نیز 18:20 روز گذشته در محور فریمان به تربت‌جام در خراسان رضوی سبب مصدوم شدن 9 مسافر شد که نیروهای امدادی موفق به نجات جان آنها شدند.

وی در پایان از مصدومیت 4 نفر در برخورد پیکان با ال 90 در محور 20 قزوین ـ الموت شرقی خبر داد و اعلام کرد:‌این حادثه ساعت 20:15 روز گذشته در کیلومتر 3 پایگاه قسطین به وقوع پیوست.
ارسال نظرات