خبرهای داغ:
با افتتاح نمادین در هنرستان شهید رجایی،

اجرای طرح هجرت 3 در شهرستان آباده آغاز شد

اجرای طرح هجرت 3 امروز در آباده آغاز و آیین افتتاح آن به‌صورت نمادین با حضور مسؤولان شهرستانی در هنرستان شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۳۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

اجرای طرح هجرت 3 در آباده آغاز و آیین افتتاح آن به‌صورت نمادین با حضور معاون فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آباده، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش، مسؤولان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و دانش‌آموزان بسیجی در هنرستان شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار آباده در این آیین با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت: نوجوانان با توجه به شرایط سنی، در اوج فعالیت‌های ذهنی قرار دارند ازاین‌رو باید برای غنی‌سازی اوقات فراغت آن‌ها طرح‌های مؤثر و مفیدی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت دانش‌آموزان در رفع برخی از مشکلات مدارس تصریح کرد: مشارکت فعال و شاداب نوجوانان و جوانان در سازندگی مادی و معنوی جامعه، یکی از بسترهای مهم رشد و تعالی است.

معاون فرماندار آباده هدف از اجرای طرح هجرت 3 را بهسازی، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با تقویت روحیه تلاش، مسؤولیت‌پذیری و کار جمعی  بین آینده‌سازان مملکت دانست و بیان کرد: اجرای طرح‌های این‌چنینی می‌تواند گام مهمی در راستای عمل به شعار سال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشد.

اجرای طرح هجرت 3 با همکاری آموزش‌ و پرورش و بسیج دانش‌آموزی از 27 تیرماه جاری در مدارس شهید رجایی، ایمان، بعثت و شهید فرود آباده آغاز شد و تا بیستم شهریورماه امسال ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار