به‌زودی مرکز تحقیقات کاشت گیاهان دارویی در منطقه وناجم آغاز به‌کار می‎کند و با توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی تولید و کشت گیاهان دارویی به صورت جدی و علمی در منطقه مورد حمایت قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۳۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) کیاسر خاطر نشان کرد: یکی از ظرفیت‌های که در این منطقه از پنهان ماند بحث پرورش ماهی است که با حمایت بسیج سازندگی یکی از جوانان این منطقه با اندک امکانات اقدام به اجرای این طرح کرد که موفقیت‌های نیز در این زمینه کسب کرد.

کردان با اعلام اینکه مجریان طرح‌های پرورش گل محمدی، پرورش انواع سبزی خوردن و انواع ماهی در این منطقه موفقیت‌های کسب کردند، گفت: ظرفیت‌های مانند پرورش گل و گیاهان داروی، تولید صیفیجات، باغداری و دامداری در این منطقه میتواند در این منطقه منشاء ایجاد فعالیت اقتصادی شود.

وی با اعلام اینکه ایجاد کارگاه تولیدی در این منطقه و شهر یکی از نیازهای اساسی بود، افزود: با توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی برنامه داریم که تولید و کشت گیاهان دارویی به صورت جدی و علمی در منطقه مورد حمایت قرار گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت امام حسن مجتبی(ع) کیاسر با اعلام اینکه منطقه چهاردانگه مازندران از ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری برخودار است، یادآور شد: هر روز در منطقه شاهد حضور گسترده گردشگران هستیم ولی از ظرفیت این گردشگران برای کسب درآمد به نفع منطقه استفاده مناسب نمیشود.

کردان گفت: سالانه بیش از یک‌میلیارد تومان درآمد در منطقه به دلیل نداشتن زیرساخت‌های گردشگری از منطقه خارج میشود که در صورت توسعه بحث گردشگری میزان درآمد مردم منطقه به بیش از 20 برابر افزایش می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها