خبرهای داغ:
سردار گزنی گفت: 446 پروژه عمرانی شامل سالن های ورزشی صالحین، نُه دی، حوزه های مقاومت بسیج محلات و اقشار طِی سه سال گذشته توسط سپاه فجر اجرایی شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۰۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴
مراسم افتتاح پروژه ورزشی سردار شهید زین العابدین جمشیدی شهر زرقان با حضور سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

سردار گزنی در ابتدای صحبت هایش در این مراسم با بیان اینکه بخش زرقان 43 شهید ورزشکار تقدیم دفاع از انقلاب اسلامی نموده است، گفت: بر اساس آیات قرآن کریم باید آمادگی خودمان را برای مقابله با دشمنان افزایش دهیم، در همین راستا علاوه بر اینکه باید ایمان خودمان را مستحکم کنیم باید آمادگی جسمانی و توان بدنی خودمان را هم افزایش دهیم، ورزش یکی از عرصه هایی است که در  افزایش و تقویت آمادگی جسمانی نقش بسزایی دارد و پروژه هایی نظیر همین سالن ورزشی بستر مناسبی برای افزایش آمادگی جسمانی فراهم خواهند آورد. (1)

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از گذشت 37 سال همچنان با عزت و اقتدار در جهان خودنمایی می کند، گفت: این اقتدار حاصل لطف خداوند متعال، عنایت اما زمان (عج)، حماسه آفرینی شهدا و حضور ملت مومن ایران در تمام عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان سپاه استان فارس از سال 1390 تاکنون یازده میلیارد ریال برای ساخت پروژه های ورزشی در بخش زرقان هزینه نموده است، گفت: 6 پروژه ورزشی در بخش زرقان به بهره برداری رسیده اند که شامل 5 سالن صالحین به متراژ هر کدام 360 متر مربع و یک سالن نُه دی به متراژ 1000 متر مربع می باشند.

وی با بیان اینکه چهار میلیارد و سیصد میلیون ریال برای ساخت سالن ورزشی سردار شهید زین العابدین جمشیدی شهر زرقان هزینه شده است، گفت: بخش اعظم اعتبارت برای ساخت سالن های صالحین و نُه دی در سراسر استان از سوی سپاه فارس تخصیص یافته است.

سردار گزنی با بیان اینکه ساخت پروژه ورزشی ویژه بانوان شهر زرقان نیز پیش بینی شده و در ماه های آینده اجرایی می شود، گفت: مجموعه سالن های ورزشی صالحین و نُه دی به عموم مردم مومن و انقلابی فارس بخصوص حلقه های صالحین که در بستر شجره طیبه بسیج شکل گرفته اند  تقدیم می شوند، نکته مهم پس از بهره برداری از این پروژه ها موضوع " نگهداری " است، این سالن ها امانتی در  دستان شماست امیدوارم بهره برداری از این مجموعه های ورزشی به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد.

وی با بیان اینکه نهضت عمرانی در مجموعه سپاه فجر فارس آغاز شده است، گفت:  446 پروژه عمرانی شامل سالن های ورزشی صالحین، نُه دی، حوزه های مقاومت بسیج محلات و اقشار طِی سه سال گذشته توسط سپاه فجر اجرایی شده است.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه ساخت 33 سالن ورزشی نُه دی و 254 سالن صالحین در استان فارس پیش بینی شده بوده، گفت: تعداد زیادی از این پروژه ها به مرحله بهره برداری رسیده و مابقی نیز بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

سردار گزنی در پایان صحبت هایش خاطرنشان نمود: با تلاش مجموعه سپاه فجر و بسیج استان فارس و ساخت سالن های صالحین و نُه دی، سرانه ورزشی در استان فارس که پیش از این کمتر از یک متر بود، امروز به 1.7 متر افزایش یافته است.

* (1)    اشاره به آیه 60 سوره الانفال.
ارسال نظرات
پر بیننده ها