کوهنوردان بسیجی 31 تیر ماه به قله علم کوه در استان مازندران صعود می کنند.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۶۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، جواد الیاسی مدیر ورزش همگانی بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: کوهنوردان بسیجی 10 استان کشور روز 31 تیرماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم استان مازندران در خان طومان به قله 4هزار و 850 متری علم کوه در استان مازندران صعود می کنند.

الیاسی با اشاره به حضور 60 کوهنورد در این صعود، افزود: کوهنوردان بسیجی شرکت کننده در این صعود از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، شهرری، قزوین و سمنان هستند و بامداد پنج شنبه 31 تیر از مسیر کلاردشت- حصارچال قله علم کوه را فتح خواهند کرد.

وی با بیان اینکه صعود به علم کوه دومین صعود سراسری ورزش بسیج در سال جاری است، اظهار داشت: اردیبهشت ماه در اولین صعود سال 95، کوهنوردان بسیجی به قله سهند صعود کردند.

مدیر ورزش همگانی بسیج در ادامه با اشاره به رویکرد جدید سازمان ورزش بسیج در موضوع صعودهای سراسری، تصریح کرد: در سال های گذشته با توجه به مشکلاتی که در رابطه با بعد مسافت برای شرکت کنندگان وجود داشت، پس از بحث و بررسی که در این رابطه، تصمیم گرفته شد که صعودهای سراسری از سال جدید به صورت منطقه ای و در 4 منطقه برگزار شود.
ارسال نظرات