فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در حاشیه استقبال از شهدای گمنام:
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: اخیرا در سروآباد تعدادیشهید را به خاطر تامین امنیت منطقه، تقدیم میهن عزیز اسلامی‌مان کردیمو این موضوع نشان دهنده این است که مقاومت و مجاهدت از همان جنس زمان جنگ ایران و عراق همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۳۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در حاشیه مراسم بازگشت پیکر مطهر 31 شهید گمنام از مرز باشماق مریوان به میهن اسلامی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: ورود شهدای عزیز را به استان فرهنگی کردستان و سرزمین مجاهدتهای خاموش خوشامد می گوییم چرا که بعد از سال ها مجاهدت و غربت به میهن عزیز اسلامی بازگشتند.

وی با ابراز خرسندی از استقبال باشکوه مردم مریوان از 31 شهید گمنام گفت: در ابتدای ورود مردم خوب، فرهنگی ، معتقد و وفادار مرز مریوان و روستاهای اطراف، استقبال پرشکوهی از این شهدای عزیز داشتند که مایه خرسندی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: به منظور اعتلای ارزش‌های اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همچنان افرادی را در راه آرمان های میهن اسلامی مان از دست داده و به جمع شهیدان اضافه می شوند چرا که این راه هزینه دارد و باید برای حفظ استقلال و اعتقاد به پایه های ارزش نظام جمهوری اسلامی آن را متقبل شد.

وی با تاکید بر اینکه برای حفظ استقلال میهن اسلامی باید خون‌های زیادی اهدا شود گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، افراد بسیاری برای تامین امنیت کشور و به ویژه در مریوان، جان خود را فدا کرده و در این راه شهید شدند که این روند همچنان نیز ادامه دارد و برای اثبات پایبندی به اصول و ارزش های مقدس خود باید هزینه دهیم.

سردار رجبی با یادآوری عملیات تروریستی که اخیرا در سروآباد روی داد خاطرنشان کرد: اخیرا در سروآباد تعدادی شهید را به خاطر تامین امنیت منطقه، تقدیم میهن عزیز اسلامی‌مان کردیمو این موضوع نشان دهنده این است که مقاومت و مجاهدت از همان جنس زمان جنگ ایران و عراق همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کشور مزدور عربستان، گروهک‌های مزدور را به منظور بر هم زدن امنیت کشور تجهیز و تحریک کردند گفت: دشمنان میهن اسلامی دم از مردم کرد می‌زنند و داعیه خدمت به مردم کرد را دارند اما خود آنها افرادی را به عنوان مزدور عربستان برای بر هم زدن امنیت این منطقه می فرستند‌.

فرمانده سپاه بیت المقدس تاکید کرد: دشمن باید بداند مجاهدت های رزمندگان تا پای جان بوده و همه ما تا پای جان از ارزش‌های مقدس اسلامی دفاع کرده و حاضریم در این راه جان خود را از دست دهیم اما ذره ای از امنیت و آسایش مردم کاسته نشود.

ارسال نظرات