رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت:‌ کار تفحص در کردستان در حال ادامه است و به شدت به دنبال پیدا کردن مفقودین دوران دفاع مقدس هستیم.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۳۷
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد باقرزاده صبح امروز در حاشیه استقبال از 32 شهید تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: این شهیدان مربوط به عملیات‌های والفجر 4 و بیـت‌المقدس 5 هستند که در طول پنج ماه اخیر با رشادت گروه تفحص و جانفشانی شهیدان زنگنه، شمسی‌پور و مازوجی پیدا شدند و امروز به وطن بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از این مراسم پیکر شهدا در مریوان تشییع می‌شود و بعد از آن در سروآباد و سنندج نیز مورد استقبال باشکوه مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: پیکر طیبه این شهدا بعد از انتقال به تهران همراه با سایر شهدا که در مجموع 135 شهید است در روز 25 شوال مصادف با شهادت امام صادق(ع) در 21 نقطه کشور تشییع و خاکسپاری می‌شود.

باقرزاده اضافه کرد: حضور حماسی مردم و به خصوص پیشمرگان مسلمان کرد در مراسم استقبال از این شهدا که همرزمان آنان به شمار می‌آیند یادآور این است که همچنان این مرز و بوم در کنترل کامل رزمندگان و مرزنشینان غیور کرد است و با صلابت از مرزهای ایران و امنیت مردم دفاع می‌کنند.

به گفته وی، این شهدا را در مجموعه کارهایی که داریم به عنوان پیشگامان امنیت می‌شناسیم چون امنیت کشور مرهون فداکاری‌های این شهدا است و مردم کردستان امروز با استقبال باشکوه قدرشناسی خود از این شهدا را به نمایش می‌گذارند.

باقرزاده گفت: کار تفحص در کردستان در حال ادامه است و به شدت به دنبال شناسایی مفقودین دوران دفاع مقدس هستیم.

ارسال نظرات