در جلسه تخصصی و توجیهی مربیان فرهنگی بسیج اراک مطرح شد
سرمربی فرهنگی سپاه ناحيه اراک گفت: رسالت حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج در امر فرهنگی و اجتماعی وظیفه ای سنگین و خطیر است.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۹۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار حمیدرضا طهماسبی صبح امروز در جلسه توجیهی مسئولین و مربیان فرهنگی حوزه‌های مقاومت سپاه ناحیه اراک با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از فرصت‌های موجود گفت: از فرصت‌ها و ایجاد بسترهای لازم جهت ارتقای سطح فرهنگ درشهرستان به ویژه نسل جوان بایستی بهره کافی را گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اراک با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی سه ماهه نخست امسال تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال و با توجه به برگزاری جلسات متعددی که انجام شد، امسال برنامه های بومی و محلی، جشنواره و ... از سطح کیفی بهتری نسبت به سالهای قبل برخوردار بود.

وی افزود: برنامه های درنظر گرفته شده باید نسبت به منطقه های شهرستان متناسب باشد تا بیشترین اثربخشی را به همراه داشته باشد از این‌رو می‌طلبد که کار ریشه‌ای و پرمحتوا، توسط هسته های روشنگری پایگاه‌ها صورت گیرد.

در ادامه این جلسه پیمان عین‌القضات تصریح کرد: رسالت حوزه‌ها و پایگاه ها در امر فرهنگی و اجتماعی وظیفه ای سنگین و خطیر است که تمامی دست اندرکان مرتبط با برنامه های فرهنگی باید با تلاش بیشتر، مطالعه و آگاهی نسبت به ضروریات منطقه فعالیت خود، تاثیری مثبت در جامعه داشته باشند و بتواند زمینه را برای ایجاد جامعه ای سالم و اسلامی فراهم كنند.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شبکه روشنگری، رساندن فعالیت های فرهنگی به کوچکترین سطح جامعه را یکی از مهمترین رسالت های این شبکه دانست و افزود : مسئولین فرهنگی حوزه ها می‌بایست پس از شناسایی فعالان فرهنگی حوزه استحفاظی خود، نسبت به سازماندهی، توانمندسازی و جریان سازی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات