کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی:

جوانان ارزشمندترين سرمايه ملت و كشور هستند

کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی نسل جوان را نسل آینده‌ساز کشور دانست و گفت: جوانان ارزشمندترين سرمايه ملت و كشور هستند.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۹۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، شهاب‌زاده در نشست هیئت منتظران که با حضور بسیجیان حوزه مقاومت کوثر سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد در زمینه توجه به مسائل جوانان گفت: جوانان به عنوان رویش‌های انقلاب اسلامی آینده درخشانی را برای کشور رقم خواهند زند.

وی افزود: اهمیت دادن به جوانان در عرصه‌های مختلف ابتکارات، خلاقیت‌ها و نوآوری ها را به دنبال دارد چراکه توجه به سرمایه و نیروی جوانان تضمین کننده استقلال کشور است.

کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی تصریح کرد: آنچه بزرگان انقلاب اسلامی بر روی آن تکیه دارند اعتماد به نسل جوان است، اعتماد به نسل جوان پیروزی و موفقیت در عرصه های مختلف را به دنبال دارد.

شهاب‌زاده با بیان اینکه امروز جوانان در صحنه های مختلف اعم از تحصیل علم، دانش و فناوری و عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش اساسی و کلیدی دارند تصریح کرد: جوانان در حوزه های مختلف توفیقات بسیار بزرگی برای کشور کسب کرده اند.

وی با یادآوری اینکه دانشمندان هسته ای از جوانان برجسته کشور هستند افزود: مدیران موفق ما در زمینه های مختلف از جوانان هستند.

کارشناس مسائل اجتماعی و فرهنگی از جوانان و ایده‌های آنها به عنوان حلال مشکلات جامعه یاد کرد و ادامه داد: امروز که دشمن در برابر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می ترسد به خاطر بصیرت جوانان انقلابی ماست.

شهاب‌زاده در پایان با تاکید بر اینکه باید جوانان را قبول داشته و از ظرفیت آنها استفاده کنیم بیان داشت: فعالیتهای جوانان در ابعاد مختلف می تواند الگو باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات